Σάββατο, 1 Σεπτεμβρίου 2012

Νέες αγορές & 2nd Giveaway!!!(CLOSED)

Καλή σας μέρα πολυαγαπημένες μου κυρίες & κύριοι!!! Αν & δεν το συνηθίζω ούτε να κάνω τέτοια post αλλά ούτε & να αγοράζω συχνά ο προηγούμενος μήνας ήταν λίγο παραπάνω γενναιόδωρος μαζί μου!!! Αρχικά να ξεκινήσω από τις διακοπές απο το πουθενά!!! Ανήμερα της Παναγίας έφυγα για 4 μέρες με το ταίρι μου για την όμορφη Αίγινα που τόσο πολύ αγαπάμε!!! Κ γύρισα με 39 πυρετό & μια ώρα καθυστέρηση λόγο του πλοίου!!! Αν εξαιρέσω λοιπόν αυτή τη μια & μοναδική μέρα που μου πήγε εντελώς στραβά όλες οι υπόλοιπες ήταν σούπερ!!! Να προσθέσω πως όλη την προηγούμενη βδομάδα είχα πρόβλημα & με το ίντερνετ αλλά αυτό το προσπερνάω!!! Την τελευταία βδομάδα του μήνα λοιπόν μου ήρθαν όλα είχα παραγγείλει είτε απο αγορές, είτε απο ανταλλαγές & παράλληλα έκανα & κάποιες μικροαγορές που θα δούμε παρακάτω!!!  Ας ξεκινήσω λοιπόν!!!!

Έψαχνα αυτό το μηχάνημα για μήνες!!! Πραγματικά το κοιτούσα & αναστέναζα στεναχωρημένη γιατί η τσέπη μου δεν μου επέτρεπε ούτε καν να το σκέφτομαι!!! Το έβρισκα πάνω απο 20€  παντού & δεν μου περίσσευαν!!! Μόλις λοιπόν ανοίγω το pc μου παθαίνω ένα ελαφρύ σοκ!!!  Βλέπω την φίλη μου Dorita να το πουλάει μόλις 6€ γιατί μόλις είχε αγοράσει καινούριο!!! Σιγά μην το άφηνα έτσι!!! Το πήρα χωρίς δεύτερη σκέψη!!! Ευχαριστώ Dorita StealtheStyle!!!

Προ μηνός περίπου πάλι αραχτή στο FB χάζευα το προφίλ της φίλης μου Νικόλ που φτιάχνει χειροποίητα κοσμήματα!!! Μόλις τα είδα τα ερωτεύτηκα!!! Μόλις είδα & την τιμή τα λάτρεψα!!! 3€  το ένα!!! Φυσικά δεν μπορούσα να αντισταθώ & τα πήρα & τα 2!!! Ευχαριστώ πολύ Sweet-Thing Xeiropoihta!!!

Παρακολουθώντας άλλο ένα προφίλ της φίλης μου Ελένης είδα αυτές τις υπέροχες θήκες κινητού-πορτοφολάκια  με έξτρα πορτοφολάκι για τα ψηλά, τα οποία σκέφτηκα αμέσως ότι πλησιάζει η γιορτή & τα γενέθλια 2 πολύ αγαπημένων μου προσώπων αλλά επειδή οι γυναίκες στο σπίτι είναι 5 πήρα για όλες απο 1!!! Κ μια ελαφρόπετρα με χεράκι δώρο για την μαμά μου!!! Συνολική αξία 6,60€!!! Ναι μόνο τόσο!!! Ευχαριστώ πολύ Elenh Danh!!!

Κ τώρα οι αγορές του μήνα!!! Αρχικά να πώ πως δεν είχα σκοπό να αγοράσω κάτι αφού είμαι πλήρης απο καλλυντικά- σκουλαρίκια κτλ. όμως βρέθηκα στο σύνταγμα για μια δουλίτσα & έπεσα πάνω σε ένα μπαζάρ & συγκεκριμένα στο σταντ της Lovie που είχε κάποια προϊόντα 1+1  δώρο με μόλις 1€!!! Οπότε πήρα 6 πράγματα & πλήρωσα 3!!! Κ η δεύτερη αγορά έγινε πηγαίνοντας σε ένα άσχετο μαγαζί στην Ομόνοια!!! Πέρασα έξω απο ένα μαγαζί & μου χτύπησε στο μάτι ένας ολόκληρος τοίχος με προϊόντα που έγραφαν 1€ & είπα να μπω!!! Κάπως έτσι λοιπόν πλήρωσα 6 ευρώ & πήρα:

1) Ένα Μανό Orkide Gold Star No241
2) Ένα Shedoes Paris Lipstick No23
3) Ένα ζευγάρι σκουλαρίκια της Fashion Jewerly 

1)  2 Lovie Lip-balm "Babe"
2)  2 Lovie Lip-balm "Kiss"
3)  2 Opoola Art Nail! Συσκευασία 12 νυχιών!

Επειδή όμως όπως πάντα μου αρέσει να τα μοιράζομαι μαζί σας σας ετοίμασα το καινούριο μου Giveaway με δώρα:
1)  1 Lovie Lip-balm "Babe"
2)  1 Lovie Lip-balm "Kiss"
3)  1 Opoola Art Nail! Συσκευασία 12 νυχιών!

Για να πάρετε μέρος στο giveaway θα πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα που θα βρείτε στο πίνακα παρακάτω τα οποία είναι:

  1. Εγγραφείτε στο blog μέσο E-mail!!!
  2. Εγγραφείτε στο blog  μέσο GFC(Google Friend Connect)!!!
  3. Κάντε Like- Μου αρέσει στη σελίδα μας στο Facebook!!!
  4. Κάντε Share- Κοινοποίηση  του Giveaway στο Facebook!!!
  5. Αφήστε ένα σχόλιο στο blog!!! 

Για να είναι έγκυρες οι συμμετοχές οι απαντήσεις 1-4 πρέπει να γίνουν μέσα στον πίνακα!!!
Ο καθένας μπορεί να συμπληρώσει απο 1 έως 5 συμμετοχές!!! Απλά όσα περισσότερα τόσο μεγαλύτερες οι πιθανότητες να κερδίσετε!!!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

a Rafflecopter giveaway

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ SHARE ΣΤΟ FB ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ! 

*SOS* Αφήστε & ένα όνομα στο σχόλιο σας αν σχολιάζετε ανώνυμα!!! 

Το giveaway κλείνει στις 31 Οκτώβρη 2012! 
Ο νικητής θα είναι ένας!!! 
Το δώρο θα σταλεί με απλό ταχυδρομείο χωρίς επιβάρυνση του παραλήπτη, απο την στιγμή που θα φύγει απο τα χέρια μου δεν έχω καμία ευθύνη για το αν θα φτάσει στα χέρια σας ή όχι!!! Αν ο παραλήπτης θελήσει άλλο τρόπο αποστολής θα επιβαρυνθεί τα έξοδα!!! Ευχαριστώ πολύ!!!
Καλή τύχη σε όλους & όλες!!! 
====================================
Ο διαγωνισμός γίνεται για διαφημιστικούς λόγους & για προώθηση του blog! 
***Τα δώρα είναι αγορασμένα με δικά μου χρήματα!!!
Το Facebook & οι εταιρίες δεν έχουν καμία σχέση με το διαγωνισμό μας! 
====================================
Θα ήθελα να ενημερώσω όλους όσους μας προβάλουν απο την σελίδα τους πως θα έχουν μια θέση στους χορηγούς του εκάστοτε διαγωνισμού που προβάλουν! 
Καλή σας μέρα!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ααα!!! Έτσι για να σας φτιάξω & λίγο το κέφι δείτε τα καινούρια παπουτσάκια που πήρα για το αγγελούδι μας!!! Του έφτιαξα & το πρώτο του βραχιολάκι!!! Είμαι χαζοθεία!!! Λιώνω!!!
Καλό μας μήνα!!!

75 σχόλια:

  1. τελεια δωρακια ευχαριστουμε που μας σκεφτεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι ομορφη σελίδαα!!!!!!!! είσαι υπέροχη και σ ευχαριστούμε πολύ για τα δώρα !!!!!! α, και καλό μας μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σούπερ giveaway!καλή επιτυχία στη σελίδα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντάξει όλα είναι τέλεια και σε πολύ καλές τιμές! Δεν είναι πολύ ωραίο πράγμα να βρίσκεις αυτό που θέλεις σε πολύ καλή τιμή (που να το σηκώνει η τσέπη σου) και να το αγοράζεις χωρίς δεύτερη σκέψη; Από την Dorita έχω πάρει πραγματάκια και έμεινα πολύ ευχαριστημένη!
    Καλή επιτυχία σε όλες!
    Υ.Γ. τα βραχιολάκια σου τα φοράω όλα! Είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!! όντως είναι τέλειο να τα βρίσκεις στη τιμή που θέλεις!!!

      Διαγραφή
  5. Γεια σας, Όμορφες!!
    Πολύ ωραίος διαγωνισμός!

    ninacardu@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οικονομικότατες οι αγορές, και οι ποιότητα σε όλα δείχνει καλή! Μεγειά, κι επίσης, τέλεια τα δωράκια!
    Αλκμήνη
    alcmenestrator@hotmail.com
    Google Friend Connect: Morbid_Girl
    facebook: Masquerade Infernale



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. περαστικα σου!ευχαριστουμε για τα δωρακια!!!
    gfc+fb magdalene volonaki
    magvol_13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλή επιτυχία στη σελίδα σας και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑ! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΚΕΦΤΟΣΑΣΤΕ!! ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!! GFC:GIOTA PANAGIOTOPOULOU email:giota.panagiotopoulou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. panta omorfa kai gluka pragmatakia i renata mas!!!! <3
    gfc xrusa
    balantou_22@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έτοιμη η ανάρτηση του διαγωνισμού στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    Η ανάρτηση εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ευχαριστούμε πολυ πολυ!!!!!

    GFC Mary Andreadaki
    FB Mary Andreadaki
    e-mail mairi_kostas@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. yperoxa
    gfc despina
    fb despina yiavrouta
    e mail despinagiav@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλεια δώρα! Ευχαριστούμε!
    gfc: Stella Petridou
    fb: Stella Petridou
    email: petridoustela@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ευχαριστουμε πολυ!!!!ειναι πολυ ομορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ!
    VASOULA270@YAHOO.GR
    ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΝΑΣΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. einai ola polu wraia k makari na eimai tuxerh!!!!
    faih_gr2000@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑ!
    GFC mkiriakou
    EMAIL mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΔΩΡΑΛΙ ΑΝΝΑ ΣΥΛΙΒΕΣΤΡΟΥ annasylivestrou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥΥΥΥ
    mariaf190@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ευχαριστουμε για τα δωρακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πολυ χαριτωμενα δωρακια
    ευχαριστουμε ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή επιτυχία στη σελίδα σου!!Ευχαριστούμε για τα υπέροχα δώρα!!!!
    gfc:papinoula
    fb:Katerina Kat
    email:papinoula@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. poli wraios o diagonismos sas sixaritiria..
    EMAIL: magdoula4ever@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο!Όμορφα δωράκια.Ευχαριστούμε
    GFC:Δομνικη Σαρρη
    FB:Sarri Domniki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπεροχα Πραγματακια!!Καλη μας επιτυχια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πολύ όμορφες οι αγορές σου και τα δωράκια !!!
    gfc:tania
    ouranos0@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής! Ο διαγωνισμός προβάλλεται στο Save & Win - http://www.saveandwin.gr αλλά και http://www.facebook.com/saveandwin.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΤΕΛΕΙΟΟΟΟ BLOG


    ΚΑΛΗΗΗΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. τελειοοοοο καλη μασ επιτυχια...αν θελεις περνα απο την σελιδα και το blog μου φιλακια!!! http://www.facebook.com/AntriannaBeautyWorld

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι είδη μέλος γλυκιά μου!!! Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  31. Μολις το ειδα, αλλά που ξερεις... μπορεί να ειμαι απο τις τελευταιες αλλα να σταθω τυχερη! Σε εκανα και follow, διαβαζω συχνα το μπλογκ σου αλλα δεν ημουν αναγνωστρια τοσο καιρο! Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!! Να σαι καλά!!!

      Διαγραφή
  32. Νικήτρια του Giveaway αναδείχτηκε η Maria Xri Glyka!!! Εύχομαι να τα χαρείς!!! Πάντα τυχερή!!! <3

    Σας ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σας!!! Ξεκινάω να απαντάω στα μηνύματα που είχα αφήσει αναπάντητα λόγο giveaway!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...