Παρασκευή, 7 Σεπτεμβρίου 2012

Liebster Award!!!

Είμαι πολύ χαρούμενη σήμερα γιατί έλαβα το δεύτερο βραβείο μου!!! Εντάξει με σκλαβώσατε!!! Το βραβείο έρχεται απο 3 αγαπημένα μου blog το Anna in wonderland...♥ της πολύ γλυκιάς Άννας η οποία μοιράζεται μαζί μας όμορφες στιγμές & το Oriflame Δυτικής Αττικής & Fm Δυτικής Αττικής. . . το οποίο είναι το δεύτερο blog που μεν διαχειρίζομαι αλλά "δεν" είναι δικό μου, είναι απο 2 πολύ δικά μου άτομα την Λία & την Άντα που έχουν μαύρα μεσάνυχτα απο υπολογιστές!!! Αφορούν την Oriflame, την FM & πολλά πολλά άλλα θέματα!!! Ευχαριστώ πολύ Άννα - Λία - Άντα που με τιμάτε με την αγάπη σας & αυτό το βραβείο!!! Το έλαβα επίσης απο το  πολύ αγαπημένο μου blog The World of Beauty & την πολυαγαπημένη μου Μαρία την οποία είχα την τιμή να γνωρίσω & απο κοντά πρόσφατα & είναι ένα αξιολάτρευτο πλάσμα!!! Ευχαριστώ γλυκιά μου!!!
Ps: Με πρόσθεσε επίσης πολύ γλυκιά Μαρία απο το blog marakicious & την ευχαριστώ πολύ!!!
Ps2: Άλλες 2 κούκλες μου έκαναν την τιμή να με προσθέσουν σε αυτό το βραβείο η γλυκιά μου Μαρία απο το pinklovebeauty & αστεράτη Ελένη απο το Rebeaut yourself!!! Ευχαριστώ κορίτσια!!!


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Κανόνες:
  1. Βάλτε ένα σύνδεσμο απο το άτομο που σας έδωσε το βραβείο!
  2. Βάλτε το βραβείο στις δημοσιεύσεις σας!
  3. Επιλέξτε 5 blogs με κάτω από 200 followers για να παραλάβει το βραβείο!
  4. Κάντε τους γνωστό ότι τους βραβεύσατε!
Rules:
  1. Put a link to who gave you the award.
  2. Put the award on your post.
  3. Choose 5 blogs with under 200 followers to receive the award.
  4. Let them know you awarded them.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Υπάρχουν επίσης μερικές ερωτήσεις που έχω να απαντήσω:
There are also some questions I have to answer:

1. Τι σας αρέσει να φοράτε πιο συχνά;
Φορέματα & γόβες!!!
1. What do you like to wear more frequently? 
Dresses and heels!!!

2. Τι σας άρεσε περισσότερο; σχολική ζωή / κολέγιο; 
Σχολείο!!!
2. What did u enjoy the most? school life/college life ? 
School!!!

3.Αγαπημένο βιβλίο; 
Βασικές Αρχές Της Ψυχανάλυσης, του Σίγκμουντ Φρόυντ!!! Αγαπημένο απο το λύκειο!!!
3.Favorite book? 
Basic principles of psychoanalysis, Sigmund Freud!!! Favorite since high school!

4.Ένα πράγμα που φοβάστε; 
Το σκοτάδι & το ύψος!!!
4.One thing you're afraid of ? 
The darkness & height!!!

5. Τι σας έφερε το blogging; 
Μου αρέσει να μοιράζομαι τις εμπειρίες μου & χαίρομαι αν καταφέρω να βοηθήσω έστω και ένα άτομο!
5. What brought you to blogging? 
I like to share my experiences and I am glad if I could get help even one person!

6. Αγαπημένο make-up προϊόν; 
Μάσκαρα
6. Favorite make-up product ? 
Mascara

7.Μια έντονη μνήμη-ανάμνηση; 
Όταν είδα τα μπλε μάτια του αγοριού μου οπωσδήποτε!
7.Fondest memory ? 
When I saw the blue eyes of my boy certainly!!!

8. Τι προτιμάτε; βαρύ ή απλό μακιγιάζ; 
Κ τα δύο!!!
8. What do you prefer ?heavy or simple makeup ? 
Both!!!

9. Ένα πράγμα σου αρέσει να κάνεις περισσότερο; 
Μου αρέσει ο χορός & το blogging!!!
9. 1 thing you love doing the most ? 
I like dancing & blogging!!!

10. Οποιαδήποτε φοβία; 
Το σκοτάδι!!! Με πιάνει πανικός!
10. Any Phobia ? 
The darkness! In panic!

11. Κραγιόν ή Lip gloss ? 
Lip gloss!!!
11. Lipstick or Lipgloss ? 
Lipgloss!!!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Κ ας δούμε τα blog που επέλεξα να δώσω αυτό το βραβείο!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥






♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Με αγάπη Ρένα!!! 

6 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια βρε! Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου! Το σκοτάδι έ; Μην μου πεις πως κοιμάσαι το βράδυ με φωτάκι; Η φωτο τα σπάει!Καλό Σ/Κ να έχεις! Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αγάπη μου!!! Όχι απλά με φωτάκι!!! Με λάμπα δωματίου κανονικά!!! χαχαχα!!! Καλό ΣΚ να έχουμε!!! Love u!!!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι :)
    Έχω έναν διαγωνισμό στο blogaki μου αν θέλεις πέρνα μια βόλτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα γλυκιά μου & ευχαριστώ πολύ!!! Είμαι είδη μέλος στο blog σου & έχω είδη πάρει μέρος στο διαγωνισμό!!! BTW εσύ πήρες μέρος στον δικό μου??? Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Congratulations!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...