Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2012

Σώσε τα παλιά καλλυντικά σου!!!

Ας το παραδεχθούμε. . . Σχεδόν ποτέ δεν εξαντλούμε ένα καλλυντικό!!! Τις περισσότερες φορές βαριόμαστε τα κραγιόν, τις σκιές & τα ρουζ, πολύ πριν τελειώσουν & τα καταχωνιάζουμε μέχρι να παλιώσουν τόσο, ώστε να πρέπει να τα πετάξουμε!!! Σε αυτές τις εποχές όμως, δεν είναι κρίμα να πετάμε πράγματα???

Υπάρχουν τρόποι να τα χρησιμοποιήσουμε, κάνοντας τα καινούργια! 

1. Αναμίξετε δύο κραγιόν που έχετε βαρεθεί!
Βάλτε τα κραγιόν σε ένα μεγάλο κουτάλι & ζεστάνετε τα σε γκαζάκι!!! Όταν λιώσουν, ανακατέψτε τα & τοποθετείστε τα σε ένα ειδικό κουτάκι για lip gloss! Έχετε ένα νέο κραγιόν!

2. «Σώστε» σπασμένες σκιές & πούδρες!
Σίγουρα σας έχει συμβεί!!! Η κόμπακτ πούδρα (ή η σκιά), σπάει & πρέπει να την πετάξετε!!! Κ όμως! Μπορείτε να τη σώσετε! Θρυμματίστε εντελώς την πούδρα & αναμίξετε την με καθαρό οινόπνευμα!!! Έπειτα, συμπιέστε το μείγμα στη θήκη του & αφήστε το ανοιχτό για να στεγνώσει! Το επόμενο πρωί η πούδρα θα είναι & πάλι σαν καινούργια!

3. Αποκτήστε μία ενυδατική με χρώμα!
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αναμίξετε πούδρα με μία απλή ενυδατική! Πανεύκολο!

4. Αποκτήστε ένα νέο lip balm!
Αναμίξετε ένα παλιό κραγιόν με βαζελίνη & τοποθετήστε το μείγμα σε κουτάκι! 

5. Αποκτήστε ένα νέο βερνίκι νυχιών!
Αναμίξετε οποιαδήποτε σκιά ματιών με διάφανο βερνίκι νυχιών! Θα χρειαστείτε αρκετή ποσότητα, επομένως, σκεφθείτε καλά ποια σκιά θα «θυσιάσετε»!!! 

6. Αποκτήστε νέα, αρωματισμένη κρέμα σώματος!
Αναμίξετε μία άοσμη κρέμα σώματος με λίγες σταγόνες από το αγαπημένο σας άρωμα!!! Είναι προτιμότερο το άρωμα σε μορφή ελαίου ή το αιθέριο έλαιο!

7. Σώστε το lip gloss που έχει κολλήσει στα τοιχώματα της συσκευασίας!
Απλώς βυθίστε τη συσκευασία σε ζεστό νερό! Το προϊόν θα λιώσει & θα ρεύσει στο κάτω μέρος της συσκευασίας!

8. Σώστε την ξεραμένη μάσκαρα
Προσθέστε λίγη κρέμα ματιών ή bepanthol! Όμως προσοχή: η μάσκαρα είναι το καλλυντικό που πρέπει να χρησιμοποιείται αυστηρά για έξι μήνες! Τα μάτια είναι πολύ ευαίσθητα για να κάνουμε τσιγκουνιές!!! Κάνετε οικονομία σε κάτι άλλο!!!

34 σχόλια:

  1. ti wraies simboules!bravo sou koukla:)
    xoxo

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου!!! Συνήθως δεν αναρτώ post απο άλλα blog αλλά αυτό μετράει!!! Να σαι καλά!!! Είμαι είδη μέλος!!! <3

      Διαγραφή
  2. οοοοοοο ΤΕΛΕΙΑ ΡΕΝΑΤΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΩ!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!Panagiota Stamati

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη μου όμορφη!!! Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Θα περιμένω αποτελέσματα!!! <3

      Διαγραφή
  3. πολυ ωραια αναρτηση κ χρησιμη
    καποια τα κανω κ γω αλλα μου εδωσες κ ιδεα ;)

    φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ να δώ την προσπάθεια σου!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! <3

      Διαγραφή
  4. polu wraio kai enimerwtiko post!!
    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου!!! Είμαι είδη μέλος!!!

      Διαγραφή
  5. A, πολύ ωραία tips! Κάποια τα κάνω αλλά κάποια από αυτά θα τα ακολουθήσω! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πολύ ωραία!!! Ευχαριστώ γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  6. Ωραίο post!
    ΥΓ:Εχω giveaway στο blog μου, περνα αν θελεις για συμμετοχουλα!
    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειο το Blog σου γλυκιά μου!!! Έγινα είδη μέλος!!! Αν θες βάλε & μια επιλογή Εγγραφή μέσω E-mail να σε παρακολουθούμε πιο άμεσα!!! <3

      Διαγραφή
  7. πολυ ωραια η αναρτηση σου!
    α εχω κ να συμπληρωσω σε αυτο που λες για τη μασκαρα αν βαλεις 1-2 σταγονες αμυγδαλελαιο μεσα κ βοηθα να μενει υγρο το χρωμα κ δινει φοβερη γυαλαδα κ θρεψη στις βλεφαριδες

    φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ για το έξτρα τίπ γλυκιά μου!!! Να σαι καλά!!! <3

      Διαγραφή
  8. πολυ ωραιες συμβουλες, σιγουρα καποιες θα τις πραγματοποιησω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ να ακούσω νέα απο τα αποτελέσματα!!! :)

      Διαγραφή
  9. Σίγουρα θα φτιάξω κάποια από αυτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ να ακούσω νέα απο τις δοκιμές σου!!! :)

      Διαγραφή
  10. πολυ χρησιμες συμβουλες σε τετοιες εποχες!σιγουρα θα εφαρμοσω πολλες απο αυτες!σε ευχαριστουμεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά κούκλα μου! θα χαρώ να ακούσω νέα απο τα αποτελέσματα!!! :)

      Διαγραφή
  11. Φανταστικες συμβουλες. Ευχαριστουμε πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειες συμβουλές, θα τα δοκιμάσω γιατί έχω πολλά που μου ψέμειναν από παλιά και είναι κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ καλό άρθρο και χρήσιμο!ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικά μυστικά!
    Πολύ ενδιαφέρων όλα, θα τα κάνω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ να δω αποτελέσματα αν τελικά χρησιμοποιήσεις κάποιο!!! Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  15. Πάρα πολύ χρήσιμες συμβουλές, για να σώσουμε τα αγαπημένα μας καλλυντικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...