Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2012

Η ιστορία της Παλέτα-Παλέτα(Part 2)!!!

Μπορεί να αργώ λίγο να γράφω γιατί ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος αλλά ήρθε η ώρα για το δεύτερο μέρος της Ιστορίας Παλέτα-Παλέτα(το πρώτο θα το βρείτε εδώ)!!! Απολαύστε!!!

5)  Music time!!! Άλλη μια αγαπημένη παλέτα, απο περιοδικό & αυτή το οποίο δεν θυμάμαι!!! Ε κλασικά είχα μπει στη σκούρα φάση τύπου Hard Rock & Metal & έπαιζα σε σκούρα χρώματα!!!

6)  Τα δίδυμα!!! Αγορασμένα κάπου στις αρχές του λυκείου απο τα τότε μαγαζιά "Άστ όλα 100δρχ" Ναι ναι είμαι τόσο μεγάλη ώστε να προλάβω κ τις δραχμές! Πιστεύω πραγματικά ότι πρέπει να ήμουν κάθε μέρα σε αυτό το μαγαζί!!! Δεν τις χρησιμοποίησα & πάρα πολύ τελικά καθώς ξεχάστηκαν στο νεσεσέρ μου!!!  Sin Cosmetics No 6(πάνω) & No1(κάτω)!

7) Η Αρχαιολογία!!! Ναι ναι αρχαιολογία!!! Γιατί??? Γιατί ήταν της μαμάς μου!!!  Sabrina No310!!!  Το οποίο πραγματικά έχω καταευχαριστηθεί ακόμα & σήμερα!!! Έχει τρομερή απόδοση!!! Το αγαπώ!!!

8) Η Σταθερή αξία!!! Εντάξει. . . Τι μπορώ να πώ για αυτή τη παλέτα??? Πραγματικά μου την έκαναν δώρο πριν 6 χρόνια στη Κρήτη!!!  Δεν έχει καν μάρκα!!! Την έχω Λ Ι Ω Σ Ε Ι & είναι σχεδόν άθικτη!!! Έχει Τ Ρ Ο Μ Ε Ρ Η απόδοση!!! Σου δίνει άπειρους συνδυασμούς χρωμάτων όσο & αν δε σου γεμίζει το μάτι!!! Την Α Γ Α Π Ω απλά!!! 


Περιμένω τις εντυπώσεις σας & την προσωπική σας εμπειρία ή μη πάνω σε αυτό το προϊόν! Το έχει δοκιμάσει κάποια απο σας??? Έχει κάποιο άλλο να μας προτείνει???

Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας!!! 
Ρένα!!!

2 σχόλια:

  1. aaa kai egw thn eixa thn prwth.. ti mou thymises!! super katerina!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι σωστά!!! Super Κατερίνα αγαπημένη!!! Χαίρομαι που σας πάω λίγο προς τα πίσω!!! Ήταν νομίζω τα καλύτερα μας χρόνια!!! Να σαι καλά!!! ;-DDD

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...