Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

3 + 1 Award yet!!!

Πριν μερικές μέρες έλαβα τα παρακάτω βραβειάκια απο την υπέροχη Ελένη & το Rebeaut yourself & την Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!! Ας περάσουμε όμως να τα δούμε:
Κανόνες του the versatile blogger award:
1) Ευχαρίστησε το blog που σου το έδωσε μαζί με το link του
& βάλε τους κανόνες του βραβείου & την εικόνα!!!
2) Μοιράσου 7 άγνωστα πράγματα για σένα!!!
3) Δώσε το σε 15 το πολύ blogs & βάλε και τα links τους!!!
4) Ειδοποίησε τους να παραλάβουν το βραβείο!!!


Rules of the versatile award:
1) Thanked the blog that gave you the link with the
& Counting rules and prize the picture!
2) Share 7 things unknown to you!
3) Give it to 15 at most blogs & put them and the links!
4) Tell them to receive the prize!


Τα 7 άγνωστα πράγματα για μένα:

The 7 unknown things about me:

1) Δεν πίνω ποτέ καφέ! Το καλοκαίρι μόνο Milcshake & τον χειμώνα μόνο σοκολάτα!
2) Είμαι 24 ώρες με ανοιχτό το FB ακόμα & αν λείπω απο το σπίτι!!!
3) Ο μόνος τρόπος να θυμάμαι ότι διαβάζω(όχι εικονογραφημένο) είναι να το γράψω κάπου με το χέρι & δεν θυμάμαι ποτέ ονόματα!!!Έχω όμως φωτογραφική μνήμη!!! Άπαξ & δω κάτι δεν το ξεχνάω ποτέ!!!
4) Στο παρελθόν έχω ασχοληθεί με Θέατρο(4 χρόνια)-Ράδιο(2 χρόνια)-Τηλεόραση(2 χρόνια)!
5) Δεν φοράω μπαλαρίνες!!! Νιώθω εντελώς άβολα!!! 
6) Όποιος με βλέπει με περνάει για το πιο αναίσθητο πλάσμα του κόσμου, ενώ είμαι τρομερά ευσυγκίνητη!!!
7) Αγαπώ τα ζωάκια!!! Πάντα είχα 2-3 είδη μαζί στο σπίτι!!!


1) I do not drink coffee ever! Summer only Milcshake & winter only chocolate!
2) I am open 24 hours with the FB & even if you are away from home!
3) The only way I remember reading (not illustrated) is somewhere to write by hand and do not ever remember names! But I have photographic memory! Once and see something you never forget!
4) In the past I have worked with Theatre (4 years)-Radio (2 years)-Television (2 years)!
5) Not wearing ballerinas! I feel very uncomfortable!
6) Anyone who sees me with passes for the most unconscious creature in the world while I'm terribly impressionable!
7) I love animals! I always had 2-3 species with the house!



love your blog"award που το δίνεις σε ένα blog που αγαπάς!

Κανόνες του "love your blog" award!
1) Ευχαρίστησε το blog που σου το έδωσε μαζί με το link του

& βάλε τους κανόνες του βραβείου & την εικόνα!!!
2) Μοιράσου 7 άγνωστα πράγματα για σένα!!!
3) Βραβεύεσαι το λιγότερο άλλα 7 blogs και βάλε τα link τους!!!
4) Ειδοποίησε τους να παραλάβουν το βραβείο!!!


Rules of "love your blog" award!
1) Thanked the blog that gave you the link with the
& Counting rules and prize the picture!
2) Share 7 things unknown to you!
3) Awarded the least other 7 blogs and put your link to!
4) Tell them to receive the prize!



Ερωτήσεις & Απαντήσεις:
1) Αγαπημένο περιοδικό: Glamour!!!
2) Αγαπημένος τραγουδιστής-Είδος μουσικής: Δεν έχω αγαπημένο γιατί ακούω όλα τα είδη μουσικής!
3) Αγαπημένη youtube gury: Δεν έχω! Παρακολουθώ όσες περισσότερες μπορώ!
4) Αγαπημένο είδος make up: Μάσκαρα!!! 
5) Αγαπημένο μέρος διαμονής: Κρήτη, Ναύπλιο, Μάνη(με σειρά προτίμησης όπως τα έχω)!!!
6) Αγαπημένη ταινία: V for vendetta!!!
7) Πόσα ζευγάρια με παπουτσιών έχεις: Πάνω απο 30 & μερικά τα έχω μόνο για στολίδια πλέον!
8) Αγαπημένο χρώμα: Μοβ!!!


Questions & Answers:
1) Favorite magazine: Glamour!!!
2) Beloved singer-Genre: I have a favorite because I listen to all kinds of music!
3) Favorite youtube gury: I have! I watch as many as I can!
4) Favorite kind of make up: Mascara!
5) Favorite place to stay: Crete, Nafplion, Mani (in order of preference as I have)!
6) Favorite movie: V for vendetta!!!
7) How many pairs of shoes have: Over 30 & I have only a few ornaments for now!
8) Favorite color: Purple!




Το Affidabile blog award το οποίο με κάνει περήφανη & ευχαριστώ πάρα πολύ!
Ο blogger να δείχνει πραγματικό ενδιαφέρον & πάθος για το blog του!
Ο blogger να προωθεί & να υποστηρίζει την δυναμική συμμετοχή των αναγνωστών του!
Το blog να ανανεώνεται τακτικά!
Ο blogger να παρέχει ακριβές & έγκυρο βοηθητικό & αυθεντικό περιεχόμενο!
& να μην περιέχονται στο blog πολλές διαφημίσεις!

Κανόνες του Affidabile blog award!
1) Ευχαρίστησε το blog που σου το έδωσε μαζί με το link του!!!
2) Βάλε τους κανόνες του βραβείου & την εικόνα!!!
3) Εξήγησε πότε και γιατί ξεκίνησες το blog σου!!!
4) Βραβεύεσαι 5 ακόμα blogs που νομίζεις ότι το αξίζουν!!!
5) Ειδοποίησε τους να παραλάβουν το βραβείο!!!


The Affidabile blog award that makes me proud and thank you very much!
The blogger showing genuine interest and passion for the blog!
The blogger promotes and supports the dynamic participation of readers!
The blog is regularly updated!
The blogger provides accurate and valid utility and original content!
& Not contained in the blog many ads!

Rules Affidabile blog award!
1) He thanked the blog that you gave us with the link of!
2) Put the rules of the prize and the picture!
3) Explain when and why did you start your blog!
4) Awarded 5 more blogs that you think deserve it!
5) Tell them to receive the prize!



Ξεκίνησα πριν απο 5 μήνες περίπου γιατί μου αρέσει να μοιράζομαι τις σκέψεις μου με άλλους ανθρώπους!!! Αν στο μεταξύ μπορέσω να βοηθήσω & κάποιον με τις συμβουλές μου, θα είναι χαρά μου!!!

I started 5 months before about why I like to share my thoughts with others! If in the meantime and be able to help someone with my advice, you will be my pleasure!


& τελευταίο το Liebster Award!!! Μιας και το έχω ξανακερδίσει παραθέτω το link εδώ!
===========================
& ήρθε η ώρα να βραβεύσω με την σειρά μου τα παρακάτω blogs με όλα τα παραπάνω βραβεία!
& It's time to award the order below my blogs with all these awards!

Το χαρίζω λοιπόν σε όλες όσες δεν τα έχουν λάβει ακόμα & αφήσουν ένα σχόλιο κάτω απο αυτή τη δημοσίευση!!!

So I give it to all who have not yet received and leave a comment under this post!
Όχι δεν άλλαξα μαλλί!!! Είπα να σας βάλω την ξανθιά βερσιόν μου!!!
No, changed my hair! I thought you put the blonde my version!

12 σχόλια:

  1. Πω πω μου άρεσαν οι απαντήσεις σου!
    Αυτή την "φωτογραφική μνήμη" την χρειάζομαι περισσότερο όταν διαβάζω για τα διαγωνίσματα και τις σχολικές εξετάσεις! Χαχαχα!!!
    Η ταινία V for vendetta απλά την ΑΓΑΠΩ!!!
    Η φωτο με το ξανθό, τα σπάει!!
    Τα έχω πάρει ήδη τα βραβεία και έχω απαντήσει και σε κάποιες απ' τις ερωτήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 7 χρόνια ξανθιά φίλη μου & μου το έβαψαν γιατί το έκαψαν!!! Απλά ΑΓΑΠΩ ξανθό!!! Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Εμένα με βοήθησε πάρα πολύ το γράψιμο με το χέρι στη σχολή, αλλιώς δεν τα έπαιρνα με τπτ!!! Δοκίμασε το!!! <3

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια!
    Σου πάνε πολύ τα ξανθά μαλλιά. Έχω υπάρξει κι εγώ ξανθιά για χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου!!! Είμαι φυσική χρυσομαλλούσα γι'αυτό μου πάει!!! Χεχε!!! Θα ήθελα πολύ να σε δώ ξανθιά!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητηρια για τα βραβεια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα ήθελα πολύ να σε δω ξανθιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλα ε!! εισσαι κουκλα ξανθια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. fb Sophie Vl gfc sophie vl EMAIL sophie_vlachou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...