Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

Tag: Για ποιο λόγο βάφομαι???

Γεια σας αγάπες!!! Η αλήθεια είναι πως πάντα παρακολουθώ τα Tag & πάντα θα ήθελα να είχα την ευκαιρία να τα κάνω! Έτσι λοιπόν ζήλεψα την φίλη μου Μαρία απο το The World of Beauty & αποφάσισα να το κάνω & γώ!!! Το Tag έχει τον τίτλο "Για ποιο λόγο βάφομαι?" έτσι λοιπών ξεκινώ να απαντήσω στις παρακάτω ερωτήσεις:

Hello loves! The truth is that I always watch the Tag & will always wish I had the chance to do! So jealous my friend Maria from The World of Beauty & decided to do it & due! The Tag is titled "Why make up;;;;" So start to answer the following questions:

1) Μακιγιάρεστε κάθε μέρα?
Όχι δεν μακιγιάρομαι κάθε μέρα! Μακιγιάρομαι μόνο όταν έχω όρεξη να το κάνω!

2) Αν μακιγιάρεστε το πρωί, μέχρι πότε κρατάτε το μακιγιάζ σας? Ξεβάφεστε το μεσημέρι & ξανά μακιγιάρεστε η όχι?
Αν μακιγιαριστώ το πρωί κρατάω το μακιγιάζ μου όλη την ημέρα & αν χρειαστεί το ανανεώνω για πιθανή δεύτερη έξοδο!!! Μόλις τελειώσω απο τις εξόδους της μέρας το αφαιρώ!

3) Αν δεν έχετε να βγείτε από το σπίτι, μακιγιάρεστε για να είστε μακιγιαρισμένες μέσα στο σπίτι?
Όχι! Η μοναδική περίπτωση είναι όταν έχουμε προγραμματισμένη επίσκεψη στο σπίτι απο όχι & τόσο συχνούς επισκέπτες! Προσπαθώ απλά να αποφύγω τα περιττά σχόλια!!! 

4) Βγαίνετε ποτέ έξω πχ σε κλαμπ, σε γάμο, για καφέ χωρίς να είστε μακιγιαρισμένες ?
Σε κλαμπ, γάμο & επίσημα γεγονότα θα πάω οπωσδήποτε μακιγιαρισμένη!!! Οπουδήποτε αλλού ναι μπορεί να βγω άνετα!!!

5) Πως νιώθετε αν είστε έξω και κυκλοφορείτε αμακιγιάριστες ?
Μια χαρά!!! Εξαιρετικά σπάνια θα νιώσω άβολα! Μόνο αν με κοιτάνε επίμονα χωρίς προφανή λόγο(Ο κύριος λόγος είναι τα μάτια μου & όχι το μακιγιάζ μου)!!!

6) Νιώσατε ποτέ ότι ο κόσμος σας φέρετε διαφορετικά όταν είστε μακιγιαρισμένες - αμακιγιάριστες ή μακιγιαρισμένες με ένα συγκεκριμένο τρόπο?
Ναι! Αν βγω αμακιγιάριστη επειδή έχω πρόβλημα στα μάτια αλλά έχω & αυτοπεποίθηση & αφού τα έχω βρεί με τον εαυτό μου & αυτή είμαι στη τελική & σε όποιον αρέσω, δεν ασχολούμαι καν!!! 

7) Αν σας απαγόρευαν να βαφτείτε, πόσο θα άλλαζε η καθημερινότητα σας?
Καθόλου!!! Θεωρώ πως μια γυναίκα λάμπει πρώτα εκ τον έσω!!! Θα έβγαζα λοιπόν τη λαμπερή μου πλευρά προς τα έξω & θα πορευόμουν με αυτή!!! Για μένα όλες οι γυναίκες έχουν την προσωπική τους ομορφιά!!!

8) Τι είναι αυτό που θεωρείτε απαραίτητο για να βγείτε έξω από το σπίτι (μακιγιάζ, χτένισμα, ρούχα καθαρά,παπούτσια γυαλισμένα, κτλ) Διαλέξτε τι θα μπορούσατε να παραλείψετε!
Οπωσδήποτε καθαρά ρούχα σε καθαρό σώμα!!! Όλα τα υπόλοιπα θα τα έβαζα με σειρά: καθαρά μαλλιά, προαιρετικό μακιγιάζ, καθαρά & όχι γυαλισμένα παπούτσια!

9) Ποια η γνώμη σας για τις κοπέλες που βάφονται ακόμα & για να πάνε στο σουπερμάρκετ? αν είστε μια από αυτές, εξηγήστε μας το σκεπτικό σας.
Δεν είμαι μια απο εκείνες!!! Παρ' όλα αυτά αν δω κάτι που μου αρέσει θα το θαυμάσω! Εναλλακτικά δεν θα ασχοληθώ καν!!! Στη τελική δεν ξέρω για ποιο λόγο είναι ο καθένας εκεί!!! Εγώ κοιτάω την δουλειά μου!!!

10) Ποια η γνώμη σας για τις κοπέλες που δεν βάφονται σε καθημερινή βάση & βάφονται μόνο μια στο τόσο ( Χριστούγεννα, γάμοι κτλ)
Αν εκείνες νιώθουν καλά, εμένα μου περισσεύει!!! Τί να την κάνω τη παστή γυναίκα που έχει βγει απο στέκι με νταλικέρηδες ή όταν ανοίξει το στόμα της πετάει γαρύφαλλα??? Φυσική ομορφιά & ο καθένας όπως νιώθει!!!

Τώρα στο ερώτημα Για ποιο λόγο βάφομαι??? που λέει & η φίλη Μαρία, θα απαντούσα:

Βάφομαι πρώτον για να ανανεώσω την μούρη μου γιατί άλλωστε είμαι το κορίτσι με τα 1000 πρόσωπα όπως μου λέει ο προσωπικός μου φωτογράφος ο Μάρκος!!! Μου αρέσει να πειραματίζομαι & το απολαμβάνω & ο δεύτερος λόγος είναι για να αποφεύγω περιττά σχόλια απο "καλοπροαίρετους" ανθρώπους!!! Ε μερικές φορές βαριέμαι να τους βάζω στη θέση τους!!! Ας κοιτάει ο καθένας τον δικό του καθρέφτη πρώτα!!! 


1) make up every day;
No, make up every day! Make up only when I feel like I do!

2) If you make up in the morning, when you hold up your makeup; Discolor noon and again make up or not;
If i do my make-up in the morning I got my make-up all day & if needed the refresh for a possible second exit! Just finished off the exits of the day remove!

3) If you do not have to leave the house, you make up to make-up inside the house;
No! The only case is when we have scheduled home visit from & not so frequent visitors! Just try to avoid unnecessary comments!

4) You leave never out eg in clubs, weddings, coffee without being make-up;
In clubs, weddings & events will officially go make-up anyway! Anywhere else can go so easily!

5) How do you feel if you're out and surf without makeup;
A joy! Extremely rarely feel uncomfortable! Only if you stare for no apparent reason (the main reason is my eyes and not my make-up)!

6) you ever felt that your world when you bring different make-up - make-up or  without makeup a certain way;
Yes! If I go because I without makeup eye problem but I have confidence & & since I've found with myself and I'm in this final and like anyone, not even deal!

7) If you are prohibited to be painted, how much would change your daily routine;
Not at all! I believe that a woman glows from the inside first! It was making me so the shiny side out and will move with it! To me all women have their own beauty!

8) What do you consider it necessary to go out of the house (makeup, hair, clothes clean, polished shoes, etc.) Choose what you could miss out!
Certainly clean clothes clean body! Everything else will put them in order: clean hair, makeup optional, clean & not polished shoes!

9) What do you think about the girls who painted and even to go to the supermarket; if you're one of them, tell us your reasoning.
I'm not one of those! Nevertheless, if I see something I like will admire! Alternatively would not even deal! In the end I do not know why everyone is there! I stare at my job!

10) What is your opinion on girls that are not painted on a daily basis & painted only once in a while (Christmas, weddings, etc.)
If those feel good, me my excess! What should I make pickled woman who has come out to haunt males who work a truck οr when it opens its mouth flies carnations;;; Natural beauty and everyone feels like!

Now the question Why make up;;; & who says girlfriend Maria, I would reply:

Make up firstly to renew his face because I'm also the girl with 1000 people like me saying my personal photographer, Mark! I like to experiment and enjoy it and the second reason is to avoid unnecessary comments from "well-meaning" people! E bored sometimes put them in their place! Let everyone looks their own mirror first!

Αυτό ήταν το Tag: Για ποιο λόγο βάφομαι??? & αυτές οι προσωπικές μου απαντήσεις!!! Δεν νομίζω πως προσβάλω κάποιον σε καμία περίπτωση αν όμως κάποια το πάρει προσωπικά λυπάμαι αλλά λέω απλά την άποψη μου!!! Love u all!!!
Όσες δεν το έχετε κάνει ελεύθερα!!! Θα ήθελα πολύ να δώ τις απαντήσεις σας!!! 

This was the Tag: Why make up;;; & These are my personal answers! I think not offend anyone in any way but if you get some regret but I personally just my opinion! Love u all!!!
Those who have not done so freely! I'd love to see your answers!
Κ για του λόγου το αληθές. . .Χωρίς ίχνος μακιγιάζ!!! ♥
And to tell the truth. . . No trace of makeup! ♥

10 σχόλια:

  1. Ωραίο tag και ωραίες απαντήσεις. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραιο θέμα και ακρως ειλικρινεις απαντησεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο θέμα!!!Χαιρομαι για τις ειλικρινες σου απαντησεις!! Πολλα φιλια!!Ηρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο #7, εννοεί αν απαγορεύαν μόνο σε εσένα και όχι (υποθετικά) σε όλες τις γυναίκες, right? Γιατί αν ήταν έτσι θα άλλαζε το συναίσθημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι λογικά!!! Απλά όπως & να έχει εγώ νιώθω καλά!!! <3

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...