Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2012

My Beauty Tag. . .!!!

Άλλο ένα υπέροχο tag απο την αγαπημένη μου Ελένη & το Rebeaut yourself! Οπωσδήποτε περάστε μια βόλτα γιατί έχει υπέροχα θέματα στο blog της!!! Ευχαριστώ πάρα πολύ για το tag!!!

Ας περάσουμε στις ερωτήσεις:

1) Τι θεωρείτε πραγματική ομορφιά?
Την εσωτερική χωρίς καμία αμφιβολία!!! 

2) Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρία καλλυντικών όσον αφορά τα κραγιόν?
Δεν είμαι & πολύ λάτρης των κραγιόν! Θα πω Rilken γιατί έχει το πιο λατρεμένο μου κόκκινο!!!

3) Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρία καλλυντικών όσον αφορά τα foundation και τις πούδρες?
Ό,τι & αν έχω δοκιμάσω σαν την Manhattan δεν βάζω καμία!!!

4) Ποιόν τρόπο προτιμάτε για ντεμακιγιάζ? ( πχ μαντιλάκια, γαλάκτωμα ...)
Μαντηλάκια κατά 95%, Εξαιρετικά σπάνια κάποια λοσιόν!!! 

5) Τι υπάρχει πάντα μαζί σας στην τσάντα σας από καλλυντικό προϊόν? Υπάρχει κάτι που ποτέ δεν αποχωρίζεστε?
Μάσκαρα & Lip gloss! Δεν πάω πουθενά χωρίς αυτά!!!

6) Είναι μεσάνυχτα είστε ξενυχτισμένες και νυσταγμένες, θα αφιερώσετε χρόνο στο ντεμακιγιάζ σας?
Τσου!!! Μαντηλάκια & πάλι μαντηλάκια!!! Βαριέμαι αφόρητα την όλη διαδικασία!!!

7) Αγαπημένο βερνίκι νυχιών για αυτή τη σεζόν!
Απο Radiant  No97! Ένα υπέροχο σκούρο πράσινο!!!

8) Τι σας αρέσει να τονίζετε πάνω σας? Ποιο είναι το δυνατό σας σημείο?
Αν & έχω πρόβλημα στα μάτια, ναι προτιμώ τα μάτια!!!

9) Συμπληρώστε την φράση " Μακιγιάζ για μένα σημαίνει . . .  . . .  . . .  . . . "
τρόπος έκφρασης & αλλαγής!

10) Ψεύτικα μαλλιά, ψεύτικα νύχια, ψεύτικα μάτια κλπ. . . Ομορφιά ή ανασφάλεια?
Η κάθε μια το κάνει για τους δικούς τους λόγους!!! Προσωπικά νιώθω το ίδιο καλά & με τους 2 τρόπους!!! Οπότε η κάθε μια  όπως νιώθει!!!

Και τώρα tag στα παρακάτω blog:
Κ σε σένα που θα διαβάσεις αυτό το post 
& δεν το έχεις κάνει ακόμα!!! 

Μπορεί φέτος να μην έχω στολίσει λόγο πένθους όμως έχω τρομερή διάθεση!!! Μην ξεχάσετε να πάρετε μέρος στο Giveaway μου που θα τρέχει μέχρι 25/12!!! Επειδή θα λείπω ταξίδι όταν λήξει τα αποτελέσματα θα βγουν 2-3 μέρες μετά!!! Καλά Χριστούγεννα να έχουμε!!! 

2 σχόλια:

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...