Παρασκευή, 15 Μαρτίου 2013

Δημιουργικές ώρες!!!



Ψάχνοντας να βρώ κάτι να γεμίσω την ώρα μου έπεσα πάνω στα παλιά μου, χαλασμένα μανό & σε κάποια κουτάκια είτε απο μπατονέτες, είτε απο γάμους & βαφτίσια τα οποία σχεδόν πάντα κρατάω για να αποθηκεύσω τα μπιζού μου. . . Εχτές όμως ήταν τόσο τεράστια η κρίση που με έπιασε που δεν άντεχα λεπτό να κάθομαι σε μεριά. . . Σαν δημιουργικός άνθρωπος λοιπόν, γεμάτη φαντασία & ιδέες αντί να πετάξω τα παλιά μου μανό & να γίνουν απλά ένα σκουπιδάκι ακόμα στο κάδο μου, πήρα ένα κουτάκι απο μπατονέτες, ξέρετε αυτά τα διαφανές, πήρα & όλα τα χαλασμένα μανό & άρχισα την χειροτεχνία. . . Μου πήρε 3 1/2 ώρες να τελειώσω γιατί μ' αρέσει να ασχολούμαι με αυτό όμως ήθελα να έχω μια γενική εικόνα για το αποτέλεσμα. . . Δεν είναι τέλειο. . . Ίσα ίσα. . . Έχει πολλές ατέλειες. . . Όμως το έφτιαξα με διάθεση & κέφι & σας το παραθέτω. . . Θέλω όμως & την συμβουλή σας για κάτι. . . Έχω ολοκληρώσει το καπάκι, τον πάτο & τις 2 μικρές πλευρές του κουτιού. . . Η ερώτηση μου λοιπόν είναι. . . Να κάνω & στις άλλες 2 πλευρές ανάλογα σχεδιάκια ή να το αφήσω έτσι & να περάσω την τελική στρώση μανό??? 

Σας παραθέτω τα υλικά που χρησιμοποίησα:



 Μανό ξεραμένα ή με κόμπους. . .





 Διαφανές κουτί ή οτιδήποτε άλλο βάφετε. . .





Στρασάκια για τα νύχια. . .








Οδοντογλυφίδα






 & το αποτέλεσμα. . .
         

         

         

         


Όπως είπα δεν είναι τέλειο αλλά είναι ένας ευχάριστος τρόπος να περνάς την ώρα σου!!!

Περιμένω τις εντυπώσεις σας ! Το έχει δοκιμάσει κάποια απο σας???
Σας ευχαριστώ για την στήριξή σας!!! 
Ρένα!!!


6 σχόλια:

  1. Ωραιο το εφτιαξες, μπραβο σου!!
    Κατα την γνωμη μην το φορτωσεις αλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!! Κ εγώ νομίζω πως έτσι είναι καλά! Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  2. Μπραβο σου που αξιοποιείς δημιουργικά κ όμορφα το χρόνο σου! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...