Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2013

Οι διαθέσιμες δημιουργίες μου!!!

Έκανα ένα μικρό ξεσκαρτάρισμα & μάζεψα τα προϊόντα που έχω έτοιμα σε έναν φάκελο για άμεση αγορά & τα υλικά που μου έχουν μείνει καθώς δεν νομίζω να αγοράσω άλλα! Αν σας ενδιαφέρει κάτι απο τα έτοιμα ή σας ενδιαφέρει να φτιάξουμε κάτι του γούστου σας ενημερώστε με με προσωπικό μήνυμα στα link που θα βρείτε στο τέλος! Ευχαριστώ! ♥

Γίνετε μέλος στη σελίδα στο Facebook εδώ!

Εδώ θα βρείτε αυτά που έχω έτοιμα τα οποία είναι τα παρακάτω:


Γούρι-Μπρελόκ 2.00€/τμχ

2.00€ 
Δεν ξαναγίνεται

 1.50€

 1.50€/τμχ
6.00€/όλα μαζί
Δεν ξαναγίνονται

 1.00€/τμχ
7.00€/όλα μαζί

2.50€ 
Δεν ξαναγίνεται

Εδώ τα διαθέσιμα υλικά μου αυτή τη στιγμή, κάποια είναι μοναδικά άλλα υπάρχουν σε ποσότητα:

Πλαστικά - Ξύλινα


Ασημένια - Πλαστικά

Χρυσά - Πλαστικά

Διαθέσιμα χρώματα

 Διαθέσιμα χρώματα

 Διαθέσιμα χρώματα

Βρείτε με στο Facebook  ή στο παρακάτω E-mail!!! Ευχαριστώ πολύ!!!

2 σχόλια:

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...