Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013

Follow Bloglovin & Instagram!!!

Λένε ότι θα καταργηθεί το GFC(Google Friend Connect)!!! Αν & δεν το πιστεύω για να είμαι ειλικρινής όσοι θέλετε μπορείτε να γίνετε μέλος μέσο Bloglovin πατώντας το παρακάτω link:

Follow my blog with Bloglovin

Πατήστε εδώ για να βάλετε με ένα κλικ όλα τα blog που ακολουθείτε με GFC:

Ωστόσο έχω φτιάξει & Istagram για να μαθαίνεται καθημερινά τα νέα μου όσο αναφορά προϊόντα που χρησιμοποιώ πιο συχνά ή προϊόντα που δοκιμάζω αυτή την περίοδο ή ακόμα & αυτά που έχω τελειώσει μέχρι να βρώ το χρόνο να γράψω εδώ!!! Βρείτε το link παρακάτω!!!



Αφήστε μου τα link σας απο κάτω να σας ακολουθήσω πίσω!!! Ευχαριστώ πολύ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...