Κυριακή, 31 Μαρτίου 2013

Tag 40 favourites!

Μετά απο αρκετό καιρό είπα να κάνω ένα αγαπημένο Tag!!! Αφορά τα αγαπημένα μου προϊόντα σε κάθε μία από τις 40 κατηγορίες του tag! Ευχαριστώ την Ειρήνη απο το Dream_Of_Beauty για το tag! Περάστε μια βόλτα απο το όμορφο blog της!!! Κ πάμε να αρχίσουμε!!!

  1. ΑΦΡΟΣ ΜΑΛΛΙΩΝ: Garnier Fructis αφρός για μπούκλες!
  2. CONDITIONER: Sunsilk για προστασία απο την ψαλίδα!
  3. ΣΙΛΙΚΟΝΗ ΜΑΛΛΙΩΝ: Δεν χρησιμοποιώ! 
  4. ΛΑΚ ΜΑΛΛΙΩΝ: Wellaflex για λαμπερό χρώμα!
  5. ΣΑΜΠΟΥΑΝ: Loreal Expert Absolut Repair για αναδόμηση & προστασία!
  6. ΛΑΔΑΚΙ ΜΑΛΛΙΩΝ: Lorvenn Exotic oil!
  7. ΜΑΣΚΑ ΜΑΛΛΙΩΝ: Mastic Spa Revital Hair Mask!
  8. ΜΑΝΤΗΛΑΚΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ: Μωρομάντιλα Johnson & Johnson!
  9. ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ: Cliique Liquid Facial Soap Oil Skin Formula!
  10. ΓΑΛΑΚΤΩΜΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ: Nivea Sensitive Balance Καταπραϋντικό για ευαίσθιτες επιδερμήδες!
  11. ΜΑΣΚΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ: Mastic Spa Deep Hydra Mask για αφυδατωμένο δέρμα με λεπτές γραμμές & ρυτίδες!
  12. ΑΝΤΙΗΛΙΑΚΟ: Ambre Solaire Garnier Spf 20!
  13. ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ: Oriflame Pure nature organic Aloe Vera & Arnica Extract!
  14. ΟΡΟΣ/SERUM ΠΡΟΣΩΠΟΥ: La Roche-Posay! 
  15. PEELING ΠΡΟΣΩΠΟΥ: Mastic Spa Olive Face Scrub με κόκκους ελιάς!
  16. ΑΠΟΣΜΗΤΙΚΟ: Rexonna Spray In Cotton
  17. ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΣΩΜΑΤΟΣ: Mastic Spa Body Vanilla Lotion Nourishing για θρέψη!
  18. ΑΡΩΜΑ: Angel- Thierry Muqler!
  19. ΑΦΡΟΛΟΥΤΡΟ: Dove Purely Pampering!
  20. FOUNDATION: Manhattan Perfect Teint Natural Beige No 16!
  21. ΡΟΥΖ: Estee Lauder Tender Blush No 420 Nectar!
  22. BB CREAM: Garnier bb cream!
  23. ΣΚΙΑ: Seventeen Silky Shadow Matt No 265 Deep Sea Blue!
  24. ΠΟΥΔΡΑ: Manhattan Perfect Teint Natural Beige No 16!
  25. BRONZER: Seventeen Natural Color Compact Powder Bronzer No 312 Golden Sunsine Terracotta! 
  26. CONCEALER: Manhattan Cover Stick No2 Sable
  27. ΜΑΣΚΑΡΑ: Seventeen The Stylist No 01 Black
  28. EYE LINER: Τζέλ απο την παλέτα των Sephora!
  29. ΜΟΛΥΒΙ ΜΑΤΙΩΝ: Seventeen Super Smooth Waterproof & Longstay No 01 Black Velvet
  30. ΚΡΑΓΙΟΝ: Rilken Cromatics No314
  31. LIP GLOSS: Lovie No10
  32. LIP BALM: Neutrogena Levres Lippen
  33. ΒΕΡΝΙΚΙ ΝΥΧΙΩΝ: Inglot No 802
  34. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: Vishy Laboratoires Nutrilogie Levres!
  35. ΒΑΣΗ MAKE-UP: Δεν χρησιμοποιώ! 
  36. ΤΟΝΩΤΙΚΗ ΛΟΣΙΟΝ: Clinique Clarifying Lotion Clarifiante!
  37. ΜΟΛΥΒΙ ΧΕΙΛΙΩΝ: Seventeen Super Smooth Waterproof & Longstay No 02 Pink Tint!
  38. GEL ΜΑΛΛΙΩΝ: TAFT Shine Gel - Ultar Strong!
  39. ΚΡΕΜΑ ΜΑΤΙΩΝ: Oriflame Aqua Rhythn Eye contour Balm
  40. ΠΙΝΕΛΟ: Δεν είμαι φαν! Μόνο για ρουζ!

Αυτά ήταν τα δικά μου αγαπημένα και με τη σειρά μου κάνω tag τα εξής blogs:


Αυτά τα λίγα & φυσικά όλα όσα έχω ξεχάσει & όλους όσους θέλουν να το κάνουν!!! Περιμένω τα post με τις απαντήσεις σας!!! Love U!!!
Με την ευκαιρία εσείς τι λέτε??? Ξανθιά ή Μελαχρινή??? Χου Χου Χου!!!

6 σχόλια:

  1. Πολλά από τα αγαπημένα σου είναι και δικά μου! Σ' ευχαριστώ που είμαι κι εγώ στην λίστα! Με έχει κάνει πρόσκληση και beautywithmairy. Θα το ανεβάσω σήμερα! Α, σε προτιμώ μελαγχρινή! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καρδούλα μου!!! Θα περάσω να το δώ!!! <3

      Διαγραφή
  2. μελαχρινη!!τελεια προιοντα!!ιδιαιτερα Garnier bb cream

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καλή μου!!! Να είσαι καλά!!! Συμφωνώ απόλυτα!!!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...