Τρίτη, 2 Απριλίου 2013

50 Random Things About Me!!!

Και ήρθε η ώρα να κάνω & γώ αυτό το περιβόητο Tag με τις 50 άσχετες πληροφορίες για μένα!!! Δεν με έχει κάνει κανένας tag απλά μου άρεσε οπότε καθίστε & απολαύστε το!!! 


  1. Είμαι Αιγόκερος με ωροσκόπο Κριό!
  2. Έχω σχέση εδώ & 3,5 χρόνια!
  3. Καπνίζω, κάνω chat & βάφω τα μαλλιά μου απο τα 11!
  4. Το φυσικό μου χρώμα στο μαλλί είναι ξανθό-χρυσό!
  5. Δεν ντρέπομαι σε καμία περίπτωση!!! 
  6. Πάντα ήμουν αγοροκόριτσο!!!
  7. Έχω έναν μικρότερο αδερφό που είμαστε γεννημένοι την ίδια χρονιά!
  8. Είμαι εθισμένη στο Facebook!
  9. Δεν ζω χωρίς ίντερνετ!
  10. Διαχειρίζομαι 15 Σελίδες & 25 Ομάδες στο Facebook, 4 Blog & ούτε που θυμάμαι πόσα άλλα προφίλ σε άλλα social media!!!
  11. Δεν ζω χωρίς κινητό! Έχω 3 εδώ & 7 χρόνια!!!
  12. Στο παρελθόν έστελνα περίπου 9.000 με 10.000 μηνύματα το μήνα μέσω κινητού!!!
  13. Βλέπω ακόμα παιδικά!!!
  14. Μισώ τη βόλτα για ψώνια! Βλέπω-δοκιμάζω- μου κάνει το πήρα αν όχι έφυγα!
  15. Είμαι αλλεργική σε όλα τα αντιαλλεργικά προϊόντα!
  16. Μπορώ να βγάζω φώτο όλη τη μέρα!!!
  17. Αγαπώ Φθινόπωρο & Άνοιξη! Ούτε ζέστη-ούτε κρύο!
  18. Ξεκίνησα να δουλεύω τους υπολογιστές με Dos!!!
  19. Όνειρό μου ήταν να σπουδάσω τεχνικός υπολογιστών! Και αυτό έκανα!!!
  20. Πάντα βάζω στόχους & τους πετυχαίνω ακόμα & μετά απο χρόνια, γιατί έχω πολύ υπομονή!
  21. Έχω τελειώσει Ενιαίο & Τεχνικό παράλληλα με ΙΕΚ(αριστούχος)!!!
  22. Έχω δίπλωμα αυτοκινήτου 6 χρόνια αλλά δεν οδηγώ!
  23. Έχω κάνει θέατρο, ράδιο & τηλεόραση στο παρελθόν!
  24. Έχω έναν παπαγάλο τον Σωκράτη! Μέγα προδότης, μιλάει όλη μέρα!!! 
  25. Λατρεύω τα θρίλερ!
  26. Στο παρελθόν έχω πάθει αμνησία!!!
  27. Κρατάω ημερήσιο ημερολόγιο απο το 2007!
  28. Δεν μου αρέσει να μου παίρνουν πράγμα χωρίς την άδεια μου & ακόμα χειρότερα να μην το βάζουν & στη θέση του!
  29. Δεν πάω πουθενά χωρίς κρέμα χεριών! Με έχει σώσει άπειρες φορές απο τις αλλεργίες μου στα χέρια!
  30. Αγαπώ να φοράω τα πιο περίεργα αξεσουάρ που υπάρχουν!!! 
  31. Λατρεύω Vampire Diaries!!!
  32. Για 3 χρόνια κοιμόμουν ανά 2 μέρες λόγο φορτωμένου προγράμματος! Έχω αντέξει άυπνη έως & 4 μέρες! Πλέον νύσταξα? έσβησα επί τόπου όπου & αν είμαι!
  33. Κάνω συλλογή απο αποδείξεις! lol ξέρω. . .
  34. Μισώ τα χρυσά κοσμήματα επάνω μου!!! Νιώθω χάλια!!!
  35. Φτιάχνω χειροποίητα πραγματάκια απο Καοτσούκ κ όχι μόνο!!!
  36. Διάρκεια βαψίματος: Το λιγότερο 3 λεπτά, το περισσότερο 25 λεπτά!
  37. Δεν ζω χωρίς γλυκά & μουσική!!!
  38. Παίζω φανατικά σε διαγωνισμούς!!! Το πρώτο μου δώρο ήταν κινητό το 2006!
  39. Στο γυμνάσιο πήγαινα κάθε μα κάθε μέρα με διαφορετικό χτένισμα!!! 
  40. Φοράω μόνο γόβες, μπότες, πέδιλα, σπορτέξ & καλοκαιρινές παντόφλες χωρίς δίχαλο! Όλα τα άλλα μακριά & αγαπημένοι!!!
  41. Μισώ τις εκπλήξεις!!! Ξενερώνω αφάνταστα όταν έχω κανονίσει κάτι & μου το αναιρεί μια έκπληξη ακόμα & αν είναι ωραία!!!
  42. Έχω δουλέψει στο λογιστήριο μεγάλης τράπεζας, ταμείο στον Βασιλόπουλο, ταμείο στην GAP & σε ασφαλιστικό γραφείο ως γραμματέας! Α κ τηλεφωνικό κέντρο το οποίο το μισώ, το μισώ, το μισώ. . .
  43. Η τσάντα μου έχει μόνο τα απαραίτητα & ζυγίζει το λιγότερο 5 κιλά!!! ;-/
  44. Έχω πρόβλημα στα μάτια το οποίο ονομάζεται στραβισμός!!!
  45. Είμαι τρομερά αναβλητική!!!
  46. Δεν πίνω ποτέ πάνω απο 1 ποτό & δεν πίνω ποτέ καφέ!
  47. Βγάζω τα φρύδια μου μόνο 2 φορές το μήνα μπορεί & μια & αυτή με το ζόρι!!!
  48. Είμαι τρομερά ετοιμόλογη! 
  49. Έχω γυρίσει όλη την Στερεά Ελλάδα & κάποια νησιά! Όταν πηγαίνω ταξίδι έχω πρόγραμμα απο πριν για το τι θέλω να κάνω στο ταξίδι αυτό!!!
  50. Δεν αλλάζω γνώμη "Μ Ε Τ Ι Π Ο Τ Α" !!!


Αυτά ήταν λοιπόν τα 50 άσχετα πράγματα για μένα!!! Σας κάνω Tag όλες γιατί θέλω να μάθω πληροφορίες για όλες σας!!! Λοιπόν σας άρεσε??? Έχουμε κάποιο κοινό ή μήπως όχι??? ;-)))

Κ ναι εγώ είμαι & στις 2 μεριές!!! ;-PPP

18 σχόλια:

  1. και εγω μισω τις εκπληξεις!!! ωραιο ποστ ρενατακι μου μαθαμε πιο πολλα για σενα! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καρδιά μου!!! Θα χαρώ να μάθω & γώ περισσότερα για σένα! <3

      Διαγραφή
  2. δεν υπάρχεις Ρενάτα....τέλειες απαντήσεις, σε λάτρεψα...... έχουμε πολλά κοινά αλλα΄που να τα γράφω τώρα όλα....χαχαχα.....ευχομαι να βαλω και εγω καποτε αυτες τις δυο φωτογραφιες διπλα διπλα!
    Φιλια
    Μαιρη

    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά γλυκιά μου Μαίρη! Πάνω απ' ολα θέλει υπομονή & επιμονή & στο εύχομαι ολόψυχα! Φιλιά!!! <3

      Διαγραφή
  3. Μου άρεσε τρομερά το παιχνιδάκι!!! είσαι όντως τρομερά ετοιμόλογη και φαίνεται από τον γραπτό σου λόγο, σ έμαθα όντως καλύτερα αν και λίγο πολύ σε ήξερα από την ομάδα στο φβ.και είσαι κούκλα και στις δύο φότο απλά τώρα είσαι καράκουκλάρα.φιλάκια κοριτσάκι μου θα το παίξω κι εγώ κάποια στιγμή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καλή μου! Θα χαρώ πολύ να διαβάσω & τα δικά σου!!! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Δεν εχουμε πολλα κοινα αλλα χαρηκα που εμαθα για σενα! Καταπληκτικη αλλαγη, κουκλα ησουν και εισαι ομως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλή μου!!! Να είσαι πάντα καλά!!!

      Διαγραφή
  5. poso theaaaa! latrepsa ola osa eipes!!!

    beautyworldnena.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου!!! Σε ακολουθώ είδη!!! ;-)))

      Διαγραφή
  6. 13, 14, 17, 25, 28 και πόσα άλλα ...αλλά το 37 κάργα, μια απ' τα ίδια κι εγώ! Εντάξει είσαι ΦΟΒΕΡΗ! Μου έφτιαξες την μέρα! Σε πάω με χίλια! Αυτό το Tag το έχω γράψει εδώ και εβδομάδες αλλά δεν το έχω ολοκληρώσει για να το ανεβάσω! Μάλλον μέσα στο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καρδούλα μου!!! Ανυπομονώ να το δω!!! Love u!!! <3

      Διαγραφή
  7. Καλά η αλλαγή σου είναι φοβερή, πρέπει να έχεις μεγάλη θέληση, μπράβο σου!
    Αν θές κάνε μια επίσκεψη και στο δικό μου blog, thanx!Ακολουθώ το δικό σου!
    www.allurelab.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καλή μου!!! Να είσαι καλά!!! Γράφτηκα είδη!!! :)

      Διαγραφή
  8. δεν το πιστεύω ότι είσαι εσύ στην πρώτη φωτογραφία!!!!!!!
    Επισης.. 5 Σελίδες & 25 Ομάδες στο Facebook, 4 Blog ????????????????????????????????????
    Χαρά στο κουράγιο σου!

    Φιλάκια κοπελάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε!!! Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Η αλήθεια είναι πως όταν λέω πως δεν έχω χρόνο ακούγεται κουφό, αλλά δουλεύω τουλάχιστον 7 με 10 σελίδες παράλληλα όταν είμαι στο pc!!! Όσο για τα κιλά τα έχασα πολύ σταδιακά!!! Μου πήρε 2 χρόνια!!! Να είσαι πάντα καλά! Φιλιά!!! <3

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...