Σάββατο, 27 Απριλίου 2013

Φτιάξε σπιτικό Self tan!!!



Μία πολύ εύκολη συνταγή για προϊόν αυτομαυρίσματος που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απο τα προϊόντα του εμπορίου! Ίσα ίσα είναι πολύ πιο φυσικό & ακίνδυνο για το δέρμα μας! Το μόνο του μειονέκτημα είναι πως θα αργήσει να φανεί λίγο το αποτέλεσμα αλλά θα είναι πολύ καλύτερο απο αυτό το αντιαισθητικό πορτοκαλί χρώμα που αφήνουν τα κοινά self tan!

Θα χρειαστείς κακάο & κρέμα σώματος!!!

Βάζεις σε ένα μπολάκι την κρέμα & προσθέτετε σιγά σιγά κακάο ανακατεύοντας!
Δοκιμάζεις κάθε τόσο την κρέμα στην επιδερμίδα σου μέχρι να πετύχεις την απόχρωση που θέλεις!
Καλό είναι πριν την εφαρμογή της κρέμας να κάνεις ένα πίλινγκ με αυτό τον τρόπο το η κρέμα θα απορροφηθεί τέλεια στο δέρμα & το χρώμα θα βγει ποιο ομοιόμορφο!

Εσείς το έχετε δοκιμάσει? Αν όχι θα το δοκιμάζατε?

6 σχόλια:

  1. ακούγετε πολυ καλο ...γενικα εχω πολυ λευκη επιδερμίδα αλλα φοβάμαι να βάλω οτιδήποτε του εμπορίου επάνω μου...
    φιλια απο http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ να δω τις εντυπώσεις σου αν το δοκιμάσεις τελικά!!!

      Διαγραφή
  2. Xmm..κορίτσια ίσως και να το δοκιμάσω αν και είμαι υπέρ του φυσικού μαυρίσματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ να ακούσω τα αποτελέσματα!!! Και εγώ του φυσικού είμαι αλλά ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί!!! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  3. Εγω θα ηθελα να μαθω ποση ακριβως ειναι η δοσολογια και περιπου ποσο καιρο θελει για να δουμε αποτελεσμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει στάνταρ δοσολογία, βάζεις κρέμα σώματος όσο βάζεις κανονικά στο σώμα σου για μια χρήση & προσθέτεις σιγά σιγά το κακάο. . . Δέν είναι μόνιμο αλλά το κάνεις μετά απο κάθε μπάνιο για να σου δώσει την αίσθηση μαυρίσματος!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...