Πέμπτη, 9 Μαΐου 2013

Επετειακό Giveaway!!! Ένας χρόνος όμορφες μαζί!!! (Closed)

Μόνο & μόνο που γράφω αυτό το post μου φαίνεται περίεργο!!! Κλείνουμε ένα χρόνο μαζί & η χαρά μου είναι τεράστια!!! Για να σας ευχαριστήσω ετοίμασα ένα Giveaway με ούτε 1, ούτε 2 αλλά. . . 25 δώρα!!! Θα υπάρξουν 3 τυχερές ακόλουθες μου οι οποίες παρακολουθούν το blog & μαζί καταφέραμε να φτάσουμε αυτά τα νούμερα πέρα απο κάθε μου προσδοκία!!! 

  • 270 άτομα μέσω GFC
  • 396 άτομα μέσω Facebook
  • 145 άτομα μέσω Twitter
  • 88 άτομα μέσω Bloglovin
  • 85 άτομα μέσω Instagram
  • 33247 άτομα έχουν περάσει απο το blog μου έστω & 1 φορά!!!

Σας ευχαριστώ όλους & έναν έναν ξεχωριστά!!!



Για να είναι έγκυρες οι συμμετοχές οι απαντήσεις πρέπει να γίνουν μέσα στον πίνακα!!! Όσα περισσότερα τόσο μεγαλύτερες οι πιθανότητες να κερδίσετε!!!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

a Rafflecopter giveaway

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ SHARE & TWEET  ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ!

Το giveaway κλείνει στις 02 Μαΐου 2013 & τα αποτελέσματα θα αναρτηθούν εντός 2 ημερών!

Οι νικητές θα είναι 3 & θα έχουν 48 ώρες στη διάθεση τους να απαντήσουν εναλλακτικά θα γίνει νέα κλήρωση!!!

Το δώρο θα σταλεί με απλό ταχυδρομείο χωρίς επιβάρυνση του παραλήπτη, απο την στιγμή που θα φύγει απο τα χέρια μου δεν έχω καμία ευθύνη για το αν θα φτάσει στα χέρια σας ή όχι & σε τι κατάσταση!!! Αν ο παραλήπτης θελήσει άλλο τρόπο αποστολής θα επιβαρυνθεί τα έξοδα!!! Ευχαριστώ πολύ!!!

Καλή τύχη σε όλους & όλες!!!
====================================
Ο διαγωνισμός γίνεται για διαφημιστικούς λόγους & για προώθηση του blog & της σελίδας!
***Τα δώρα είναι αγορασμένα με δικά μου χρήματα & τα δείγματα απο διάφορες εταιρίες που έχω δοκιμάσει & ήθελα κάποιες απο εσάς να έχουν την ευκαιρία να τα δοκιμάσουν!!!
Το Facebook & οι εταιρίες δεν έχουν καμία σχέση με το διαγωνισμό!
====================================
Θα ήθελα να ενημερώσω όλους όσους μας προβάλουν απο την σελίδα τους πως θα έχουν μια θέση στους χορηγούς του εκάστοτε διαγωνισμού που προβάλουν!

Καλή σας μέρα! Ρένα!

50 σχόλια:

  1. teleiooooooooooooooooooooo
    ekana ola ta bhmata ektos to Κάντε ένα blog post για αυτό το giveaway

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. na ta ekatostiseis!!!!!!! :D :D
    akolou8isa olaaaaaa ta vimata,ektos apo to teleutaio!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια δώρα!!Ακολούθησα όλα τα βήματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά!!!!
    Έκανα όλα τα βήματα (εκτός από το τελευταίο)!
    Τέλεια δώρα! Ευχαριστούμε!!!
    xxx

    GFC: Elena DimKarag
    E-Mail: elenadimkarag@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπερα!ευχαριστουμε για το υπεροχο διαγωνισμο!εχω ακολουθησει ολα τα βηματα εκτος απο "Κάντε ένα blog post για αυτό το giveaway"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εκανα ολα τα βηματα εκτος απο το blog post!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστούμε για το όμορφο giveaway!
    Έχω κάνει όλα τα βήματα εκτός από το τελευταίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια δωράκια....Έκανα όλα τα βήματα εκτός το τελευταίο to blog post

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρονια πολλα στο blog. Εγω που δεν εχω instagram και ειμαι και λιγο κουλη... μηπως μπορει καποια να μου πει πως γινεται η εγγραφη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να κάνεις εγγραφή απο κινητό που να υποστηρίζει το instagram! ;-))) Μπορείς στο κουτάκι να γράψεις δεν έχω για να κάνεις τα υπόλοιπα βήματα αφού ούτος η άλλως τα ελέγχω στο τέλος!!!

      Διαγραφή
    2. Τελεια. Εκανα τα βηματα εκτος απο το τελευταιο και το instagram που δεν εχω.

      Διαγραφή
  10. δυστυχως εκανα τα πρωτα 5 βηματα γιατι δεν εχω IG :(
    nagiastalitsa@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς στο κουτάκι να γράψεις δεν έχω για να κάνεις τα υπόλοιπα βήματα αφού ούτως η άλλως τα ελέγχω στο τέλος!!!

      Διαγραφή
  11. τα εκανα ολα εκτος απο blogpost............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρενάτα μου, χρόνια πολλά στο υπέροχο και μοναδικό blog σου!Σου εύχομαι μόνο τα καλύτερα..... με ακόμα πιο όμορφες & χρήσιμες αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όλα εκτός απο το τελευταίο καθώς δεν έχω blog..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο Save and Win GREECE, δείτε τον εδώ: http://www.saveandwin.gr/AfNjX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΥΠΕΡΟΧΑ!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΟΛΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ.
    GFC:ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ
    email: kanonikos1419@hotmail.gr
    fb: Vaggelis Gewrgia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εκανα ολα τα βηματα κ το ποστ
    http://imba-photographer.blogspot.gr/2013/05/giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κι εγώ όλα, εκτός από το τελευταίο. Επίσης δεν μπόρεσα να σε ακολουθήσω στο Instagram γιατί δεν έχω smartphone ή tablet κι απ' ότι κατάλαβα μόνο μέσω αυτών μπορείς να φτιάξεις λογαριασμό εκεί. Αν κάνω κάτι λάθος, ενημέρωσε με σε παρακαλώ (maraki.81@hotmail.com)
    Και ωραίος διαγωνισμός! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. εγώ δεν το πρόλαβα,αλλά δεν περάζει!!!έχεςι βραβειάκι!!!http://jiubilo.blogspot.gr/2013/05/award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έκανα όλα τα βήματα (εκτός από το τελευταίο)!Επίσης δεν μπόρεσα να σε ακολουθήσω στο Instagram γιατί δεν έχω smartphone!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΚΑΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ BLOG POST !!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολλά και όμορφα δωράκια! Ευχαριστούμε πολύ! έκανα όλα τα βήματα εκτός αυτών που απαιτούν δικό μου blog (καθώς δεν έχω)

    mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου
    Google Friend Connect: Morbid_Girl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να τα χιλιάσετε!!! Και εσύ και το blog!!
    Eυχαριστούμε για τον διαγωνισμό!!!

    EMAIL: ninikaki@gmail.com
    GFC: ninikaki
    FACEBOOK: ninikaki.ninikaki (https://www.facebook.com/ninikaki.ninikaki)
    TWITTER: @my_ninikaki
    BLOGOVIN: ninikaki (http://www.bloglovin.com/ninikaki)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έκανα όλα τα βήματα μόνο που...
    δεν έχω instangram
    ούτε blog...:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΚΑΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ INSTAGRAM ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ!!! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!! GFC:GIOTA PANAGIOTOPOULOU FB:γιωτα κορωναιου email:giota.panagiotopoulou@gmail.com Twitter:@giota39543345

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. είναι όλα τέλεια!!!
    fb Amalia Ma
    https://www.facebook.com/amalia.ma.10/posts/462450913845583
    gfc amalia ma
    bloglovin Amalia Ma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. έκανα όλα τα βήματα εκτός απο το τελευταίο!!!
    gfc:smpyrrr
    fb:Συμώνα Δότσικα
    smprrr@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΚΑΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ INSTAGRAM ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ!!!
    όμορφα δωράκια! Ευχαριστούμε πολύ
    GFC XAΡΙΚΛΕΙΑ
    FB χαρα ρουσση
    BLOGLOVIN qr5m149b@gmail.com
    EMAIL qr5m149b@gmail.com
    TWITTER @5wx47b

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. teleia dwra!!!
    gfc marina gm
    fb Marina Gm
    twitter @marinagm1
    ma-rine@live.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΚΑΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ INSTAGRAMΑναστασοπούλου
    Gfc: dimitra anastasopoulou
    mail:
    iparxeimageia@yahoo.gr
    Twitter: @iparxeimageia
    Καλή Τύχη χοχ <3
    facebook name:
    dimitra anastasopoulou
    https://www.facebook.com/dimitra.anastasopoulou12?ref=tn_tnmn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ta ekana ola ta vimata ektos apo to blog post..gfc+bloglovin+fb+twitter:vasia vasoula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑ!!!ΔΕΝ ΕΧΩ INSTARGRAM KAI BLOG.FB Sophie Vl Twitter @sophievlachou email GFC sophie vl EMAIL sophie_vlachou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να τα χιλιάσετε!!! Και εσύ και το blog!!
    Eυχαριστούμε για τον διαγωνισμό!!!

    EMAIL: panoskalf88@gmail.com
    GFC: panagiwths kalf
    FACEBOOK: sofia panagiwths (https://www.facebook.com/sofaki.sophie?ref=tn_tnmn)
    TWITTER: @panoskalf88
    fb share: https://www.facebook.com/sofaki.sophie/posts/421046091336144
    BLOGOVIN: panagiwths kalf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σε ευχαριστούμε πολύ!
    Έκανα όλα τα βήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σε ευχαριστουμε!!
    Εκανα ολα τα βηματα εκτος απο instagram & blog post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δεν ακολούθησα τα βήματα του Twitter & Instagram (γιατί δεν έχω), όπως και το τελευταίο (Blog post).
    Ο διαγωνισμός είναι τέλειος! Καλή επιτυχία σε όλους και χρόνια πολλά στη σελίδα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εκανα ολα τα βηματα εκτος απο blog post!
    Σε ευχαριστουμε πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ευχαριστούμε πολυ πολυ για τα δωρακια! καλή μας επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τέλειος διαγωνισμός!
    Gfc: mdrouga
    mail: marwdrouga@gmail.com
    Twitter: @mdrouga
    tweet: https://twitter.com/mdrouga/status/341278901382807552
    facebook name: Μαρία Δρούγκα
    facebook share: https://www.facebook.com/marwdrouga/posts/150862001768663
    bloglovin: http://www.bloglovin.com/marwdrouga

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ο επετειακός διαγωνισμός μόλις έκλεισε!!!
    Νικήτριες είναι οι:
    1) Maria Paraskevopoulou
    2) Kwnstantina Adamopoulou
    3) CGdms Blogspot
    Σας ευχαριστώ όλους & όλες για την συμμετοχή σας!!!
    Για όσους δεν κερδίσατε έρχεται σύντομα καινούριο!!! Μέχρι τότε μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό στο άλλο μας blog:
    http://allbeautyincluded.blogspot.gr/2013/05/giveaway.html?spref=fb

    Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλημέρα! Τώρα να ρωτήσω είμαι εγώ ή (πάλι) συνωνυμία; Για να ξέρω, πριν χαρώ! Όπως και να έχουν τα πράγματα, συγχαρητήρια στις νικήτριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι απλά είσαι εσύ!!! Αλλά είσαι & το τιμώμενο πρόσωπο που θα έπαιρνε το δώρο ούτως η άλλως καθώς εσύ είναι η Νο1 αναγνώστρια μου!!! <3

      Διαγραφή
    2. Πλάκα κάνεις! Εγώ; Η Νο. 1 αναγνώστριά σου; Τι να πω; Ευχαριστώώώώ! Είσαι υπέροχη! Μου έφτιαξες την ημέρα αλλά και την εβδομάδα!!!! <3

      Διαγραφή
    3. Κ όμως!!! Εγώ ευχαριστώ!!! Να είσαι πάντα καλά!!! <3

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...