Σάββατο, 11 Μαΐου 2013

Μπούκλες Mε Αλουμινόχαρτο!!!


Μια τεχνική για να δημιουργήσετε μπούκλες εύκολα και γρήγορα!

  • Πάρτε μικρά τμήματα ξεκινώντας από το μπροστινό τμήμα των μαλλιών! Ψεκάστε με ένα σπρέι που θα δώσει κράτημα αλλά & προστασία από την θερμότητα!
  • Στη συνέχεια τυλίξτε το τμήμα των μαλλιών σε ένα αλουμινόχαρτο! Κάντε το ίδιο σε όλο το κεφάλι & ζεστάνετε με μια φυσούνα για δέκα λεπτά!
  • Ξετυλίξτε τα αλουμινόχαρτα ξεκινώντας από την περιοχή του αυχένα & διασκεδάστε με το αποτέλεσμα!!!


Εσείς το έχετε δοκιμάσει? Αν όχι θα το δοκιμάζατε???

12 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον! Πώς ακριβώς τυλίγεις την κάθε τουφα; Γύρω από το αλουμινόχαρτο κ το γυρίζεις, για να το κλείσεις; Έχω μακριά μαλλιά κ αναρωτιέμαι πώς θα σταθεί, αλλά θέλω πολύ να το δοκιμάσω!

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εύκολο!!! Το στριφογυρνάς προς μια κατεύθυνση τούφα τούφα & τυλίγεις απο την άκρη!!! Στο τέλος το αλουμινόχαρτο δένει μια χαρά!!! Θα περιμένω αποτελέσματα!!!

      Διαγραφή
  2. πρώτη φορά ακούσα για αυτή τη μέθοδο λέω να τι δοκιμάσω !!
    thebeautyinthelife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α θα χαρώ να δω τα αποτελέσματα αν το δοκιμάσεις!!! ;)))

      Διαγραφή
  3. Λατρεύω τις μπούκλες! Θα το δοκιμάσω σίγουρα!
    Έχεις βραβειάκι! http://mariabeautygirl.blogspot.gr/2013/05/one-lovely-blog-award-questions.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καρδούλα μου! Το έχω δεί & θα το κάνω σύντομα!!! <3

      Διαγραφή
  4. Δεν κατάλαβα πως ακριβώς τα τύλίγεις τα μαλλιά!!Θα το δοκίμαζα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίρνεις μια τούφα! την στριφογυρνάς! Την τυλίγεις στο αλουμινόχαρτο απο την άκρη προς το κέντρο του κεφαλιού & μετά δένεις τις άκρες του αλουμινόχαρτου! Καλή επιτυχία!!!

      Διαγραφή
  5. Πραγματικά δεν το έχω δοκιμάσει..ωραία ιδέα και εύκολη φαίνεται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ αν το δοκιμάσεις να μας πεις πως σου βγήκε!!! Να είσαι καλά!!! <3

      Διαγραφή
  6. αααχ τι εξυπνη ιδεα??? θα το δοκιμασω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα είναι χαρά μου να μου πεις τα αποτελέσματα!!! Να είσαι καλά κούκλα μου!!! <3

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...