Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2013

Τι σχέση έχει ο Macgyver &...5 προϊόντα μακιγιάζ??? TAG!


Ναι ναι ναι!!! Άλλο ένα αγαπημένο tag έρχεται από την λατρεμένη σε όλες μας Νατάσα & το blog Makeup by Natasha V!!! Όσες δεν είστε είδη μέλη της. . . χάνετε!!! Η Νατάσα έχει & κανάλι στο youtube που θα βρείτε εδώ με τα πιο τέλεια βιντεάκια μακιγιάζ & όχι μόνο!!! Ευχαριστώ πολύ για το tag!!! ♥ 

Κ πάμε να δούμε τι ζητάει αυτό το tag & που κολλάει ο Macgyver!!! Πρέπει λοιπόν να επιχειρήσουμε να κάνουμε ένα μακιγιάζ με μόνο 5 προϊόντα! Θαύματα δεν γίνονται οπότε ας δούμε αναλυτικά την μουτσούνα μου αμακιγιάριστη(είχα είδη βάλει ενυδατική αρκετά λιπαρή για νάνι time όπως & lip balm όταν το είδα οπότε γυαλίζω είδη)!

Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα & με ποιόν τρόπο:
  1. BB της Garnier: Ναι την έχω ακόμα & τώρα που καλοκαιριάζει έχει ξεμυτίσει από το ράφι μου!!! Το χρησιμοποίησα σε όλο το πρόσωπο & τον λαιμό για να δώσω ένα ομοιόμορφο χρώμα στο δέρμα μου!
  2. Μολύβι ματιών Seventeen Waterproof & Longstay σε απόχρωση Νο31 Midnight Grey: σε άνω & κάτω βλέφαρα!
  3. Μάσκαρα Seventeen The Stylist: Σε άνω & κάτω βλεφαρίδες!
  4. Compact Blush Beauty Line Cosmetics: Σαν ρουζ, bronzer αλλά & σαν σκιά στα άνω βλέφαρα!
  5. Κραγιόν Avon Sparking Kiss: για να χρωματίσω τα χείλη μου!

Δεν χρησιμοποίησα καθόλου πινέλα γιατί αγαπώ να δουλεύω με τα χέρια(εκτός απο το ρουζ-bronzer  που εδώ με δυσκόλεψε) & πάμε να δούμε το τελικό αποτέλεσμα!!! Ναι ξέρω είμαι σαν πυγολαμπίδα απο την ενυδάτωση αλλά δεν είχα προγραμματίσει το tag οπότε ζήτω η τρέλα!!! Παρακαλώ να αμελήσετε τις ρυτιδούλες μου, προδίδουν την τσαχπινιά των χρόνων μου!!! Χαχαχα!!!
Αυτό ήταν λοιπόν το tag!!! Ελπίζω να σας άρεσε!!! Θα κάνω tag τα παρακάτω blogs αλλά αν & εσύ που παρακολουθείς δεν το έχεις κάνει περιμένω να το κάνεις & να μου βάλεις απο κάτω το link σου για να το δω!!!

  1. The World of Beauty
  2. Cute&GirlyDMS
  3. Kalli's Makeup House
  4. Its all about beauty by Marillias Choice1989
  5. MissMadden923's
  6. Touch of rouge
  7. lousousou
  8. Vanessa and Beauty
  9. Fairies of beauty
  10. Passionglitter
  11. sissi's place
  12. Stella's BeautyWorld
  13. loribironicosmetics
  14. Fairy make-up tales . . . .
  15. Thalia's Beauty stories
  16. From An.ni With Love
  17. F F F ♥ FAMILY ♥ FASHION ♥ FOOD
  18. Tonaki...
  19. Our walking closets secrets
  20. DTMakeUpGirl       
  21. Beauty With Artemi
  22. All Beauty Included 

& φυσικά όλους εσάς!!! ♥ 

Περιμένω την άποψη σας, την εμπειρία σας, τις απαντήσεις σας!!! Ευχαριστώ!!!

6 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ όμορφη! Καταρχάς, σ' ευχαριστώ που με Tagάρεις κι εμένα! Δεν σου υπόσχομαι αν θα το κάνω, γιατί αποφάσισα να μην ξανά δημοσιεύσω για -κάποιο καιρό ίσως- τίποτα στο beauty blog μου.
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου για ένα όμορφο τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κούκλα μου! Καλό είναι το διάλειμμα αλλά να επιστρέψεις γρήγορα! Άλλωστε οι καλοί δεν χάνονται! ;-)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καλή μου!!! Περιμένω να δώ & το δικό σου!!! <3

      Διαγραφή
  3. εγω σε βρισκω φρεσκια σαν λουλουδακι- δεν βλεπω ρυτιδες- μονο ενα υπεροχο προσωπο! εβαλες τοσο λιγα προιοντα και δειχνεις παρα πολυ ομορφη..σ'ευχαριστω πολυ που εκανες το tag!! :-**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι γλυκιά!!! Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια! Να είσαι πάντα καλά & ευχαριστώ για το Tag!!! <3

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...