Σάββατο, 15 Ιουνίου 2013

Πώς vα απλώσεις το ρουζ!!!



  • Αν το πρόσωπό σου είναι τετράγωνο, άπλωσε το ρουζ με οριζόντιες κινήσεις από τη μύτη προς τα αυτιά
  • Αν το πρόσωπο σου είναι οβάλ, άπλωσε το με κυκλικές κινήσεις πάνω στα μήλα του προσώπου
  • Αν το πρόσωπό σου είναι στρογγυλό, άπλωσε το από τους κροτάφους προς τη μύτη με φαρδύ πινέλο
  • Αν το πρόσωπό σου είναι τριγωνικό, άπλωσε το στα μήλα σου, που προεξέχουν όταν γελάς


"Κοψίματα"
Για να πετύχεις ένα άψογα σμιλεμένο περίγραμμα, πρέπει το ρουζ να συνδυάζεται σωστά με το χρώμα των ματιών σου!

Χρώματα που ταιριάζουν:
  • Στα καστανά μάτια: όλα τα χρώματα!
  • Στα γαλάζια μάτια: όλα τα χρώματα που περιέχουν πορτοκαλί στη σύστασή τους, π.χ. κεραμιδί, μεταλλικά του χαλκού!
  • Στα πράσινα μάτια: όλα τα χρώματα που περιέχουν κόκκινο στη σύστασή τους, π.χ. μοβ, καφεκόκκινο!


Εσείς τι χρώμα ματιών έχετε? Γνωρίζατε ποια είναι τα χρώματα που σας ταιριάζουν?

8 σχόλια:

  1. wraio post, exei endiaferon...mprabo.
    exw diagonismouli ,,an thes perna apo to blog mou na ton deis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Έχω είδη πάρει μέρος!!! ;-)))

      Διαγραφή
  2. τελειο και πολυ ενημερωτικο ποστ Ρενατα μου!!!Πραγματικα δεν ηξερα τι ταιριαζει στα πρασινα ματια μου!!!φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κουκλί μου!!! Φιλιά!!! <3

      Διαγραφή
  3. Πολύ χρήσιμο post! Πάντα αναρωτιέμαι αν όντως το βάζω σωστά το ρουζ! Έχω καστανά μάτια, άρα μου ταιριάζουν (σχεδόν) όλα τα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανάρι εσένα σου πάνε όλα γιατί το φοράς & δεν σε φοράει!!! <3

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...