Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2013

My Check List!!!

Ναι ναι πλησιάζει ο γάμος του αδερφού μου σε 2 εβδομάδες & μετά από πολύ κόπο ας δούμε τι κάναμε!!!

Φόρεμα

Βρήκα & αποφάσισα πως θα είναι το γαλάζιο!!! Μπορεί οι περισσότερες να ψηφίσατε το μαύρο όμως εγώ νοιώθω καλύτερα στο άλλο!!! Μου ανεβάζει περισσότερο την αυτοπεποίθηση & νιώθω καλά!!!

Κόστος: 40€

Παπούτσια

Σε μόλις μία ώρα από τώρα θα έχω στα χέρια μου τα παπούτσια που είναι φτιαγμένα λες & τα έκανα παραγγελία!!!

Κόστος: 8€

Update
Μόλις γύρισα τα πήρα & πήρα & άλλο ένα ζευγάρι & τα 2 μαζί 15€!!!

Μαλλιά

Μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα κομμωτήριο που κάνει βραδινό χτένισμα & το κάνει σωστά!!!

Κόστος: 15€

Θα μου κάνουν επίσης & το μακιγιάζ γιατί αν & το έχω θέλω να με φροντίσουν εκείνη την μέρα!!!

Κόστος: 15€

Νύχια

Φρόντισε η αγαπημένη μου ξαδέρφη η οποία βάζει υπέροχα τεχνητά νύχια τα οποία όμως δεν ξέρω αν θα χρειαστώ μια & τα νύχια μου είναι ακόμα μακρυά & υγιή!

Κόστος: 15€

Αξεσουάρ

Εδώ την πατήσαμε!!! Δεν έχω βρεί τίποτα & τα λεφτά μου είναι εντελώς περιορισμένα! Θα πάω σήμερα απο το H&M για πρώτη φορά στη ζωή μου να ρίξω μια ματιά! Είχα υποσχεθεί στην υπέροχη Μαρία μου ότι θα μου τα φτιάξει εκείνη όμως δεν έχω άλλα χρήματα δυστυχώς! Συγγνώμη Μαρία μου! Παραμένεις πάντα top στη λίστα μου!!!

Update
Βρήκα στα H & M αλλά & στο Πάρε-Πάρε στην Ευαγγελιστρίας & πήρα μενταγιόν, σκουλαρίκια & βραχιόλια με 10€!

Διάθεση???

Καλή ερώτηση. . . Θα έλεγα ένα 80% καλά & το υπόλοιπο σε εκκρεμότητα μέχρι να διεκπεραιωθούν όλα!!!


Η μέρα πλησιάζει!!! Η ώρα η καλή να είναι & με το καλό να έρθει η σειρά μας σε εμάς τις ελεύθερες. . . ! ! !


Πάνω κάτω για μια ολοκληρωμένη εμφάνιση δεν είναι ανάγκη να πληρώσουμε τα μαλλιά της κεφαλής μας!!! Ντύθηκα & θα ετοιμαστώ με λιγότερα απο 100€ & η μαμά μου δε με τα μισά!!! Πάνω απ' όλα να θυμάστε πως "Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή"!!! Καλή εβδομάδα να έχουμε. . .

Σημείωση:

Αν θέλετε να δώσετε μια ψήφο συμπαράστασης στη συμμετοχή μου με όνομα "Entry 13" στο διαγωνισμό του Beauty and the Mist εδώ(επιλέγετε την συμμετοχή στα δεξιά & πατάτε vote) έως 24/08!!!

Κ μην ξεχάσετε να μπείτε στους 2 διαγωνισμούς που τρέχουν μέχρι 31/08 στο Blog!!! Θα τους βρείτε εδώ & εδώ!!!

Γενικό Update!!!
Τελική τιμή για όλα τα του γάμου 103€!!!
Σας ετοιμάζω Haul με όλα τα του γάμου!!!



Σας ευχαριστώ!!!

2 σχόλια:

  1. με το καλό εύχομαι!!!!μια χαρά τα λε΄ς,και ακόμη τα αξεσουάρ μπορείς να τα παραλείψεις,και πάλι κούκλα θα είσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κούκλα μου!!! Βρήκα & αγόρασα μενταγιόν, βραχιόλια & σκουλαρίκια με 10€!!! Θα σας κάνω haul να τα δείτε όλα!!! <3

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...