Κυριακή, 27 Οκτωβρίου 2013

4 Χρόνια Μαζί!!!


Update 27/10/2013
Ναι ναι περάσαν 4 χρόνια! Πριν 1 χρόνο μοιράστηκα αυτή την ανάρτηση μαζί σας μα ήρθε η ώρα να προστεθεί άλλος ένας χρόνος στο κοινό μας μέλλον!!! Οπότε έτοιμο & το επετειακό μας βιντεάκι!!! 
2012-2013



****************************


Σήμερα που περνάω μια απο τις πιο όμορφες μέρες της ζωής μου ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας!!! Κλείνω 3 χρόνια με το ταίρι μου!!! Θα περάσουμε μια τέλεια ημέρα!!! Έφτιαξα μια τούρτα με τα χεράκια μου & θα πάμε έξω για μαμ!!! Ήθελα απλά να φωνάξω για να ακούσει όλος ο κόσμος ότι μου έχει κάψει τον εγκέφαλο!!! :-))) 


Σ'αγαπάω Αντράκο μου!!! ♥

****************************

2011-2012


****************************
Παρακάτω τα βιντεάκια των 2 προηγούμενων χρόνων!!! 
****************************

2010-2011


****************************

2009-2010



14 σχόλια:

  1. γλυκούλιαααα! χρόνια σας πολλά μωρέεεε! πάντα αγαπημένα κι ερωτευμένα να 'στε!

    p.s.: κρατήστε και για μας απ' το γλυκόοοο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οοο!!! Ευχαριστούμε πάρα πολύ γλυκιά μου!!! Ανταποδίδω!!! Έλα να πάρεις ένα τέλειο κομμάτι μιαμ μιαμ!!! ♥

      Διαγραφή
  2. να τα εκατοστησετε!! ευχομαι να ειστε παντα αγαπημενοι και ευτυχισμενοι, φιλακια πολλα.xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πάρα πολύ γλυκιά μου!!! Να είσαι πάντα καλά!!! Ανταποδίδω!!! ♥

      Διαγραφή
  3. Ρενάτα μου πάντα ευτυχισμένοι, πάντα αγαπημένοι, πάντα ερωτευμένοι, πάντα μαζί, πάντα ενωμένοι! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!! Σου εύχομαι κάτι ανάλογο γιατί το αξίζεις!!! ♥

      Διαγραφή
    2. Αγάπη μου, τα ίδια θα σου ευχηθώ και φέτος!
      Το αξίζετε! ♥

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστούμε & φέτος Μαρία μου!!! Εννοείται ανταποδίδω στο έπακρο!!! ♥

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια :)
    Εύχομαι να είστε πάντα τόσο ευτυχισμένοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ γλυκιά μου!!! ♥

      Διαγραφή
  5. Χρόνια σας πολλά!!! Τι γλυκό το ποστ σου! Πάντα μαζί και ευτυχισμένοι σου ευχομαι!! Ότι καλύτερο!! :)
    Βασιλική, tell-a-beauty-story.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου! Να είσαι πάντα καλά & πάντα χαρές!!! ♥

      Διαγραφή
  6. Έχεις βραβειάκι αν θέλεις πέρασε από το blog μου να το παραλάβεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...