Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2013

Απαντήσεις στις ερωτήσεις σας!

Κ ήρθε η ώρα να απαντήσω στις ερωτήσεις που μαζεύτηκαν από τον διαγωνισμό σε συνεργασία με τις 3 κούκλες blogger! Ας αρχίσουμε! 

1) Alice Beerland: Ποια είναι η πιο αγαπημένη σου συνήθεια ομορφιάς? Ποια εταιρία πιστεύεις ότι έχει τα πιο φυσικά προϊόντα?

Αγαπώ τη διαδικασία περιποίησης 2 φορές το μήνα, πλήρη καθαρισμό με νεράκι καθαρισμού, πίλινγκ, μάσκα ομορφιάς, λοσιόν & τέλος κρέμα! Θεωρώ πως υπάρχουν πολλές εταιρίες στο εμπόριο με φυσικά προϊόντα, ενδεικτικά, Lavera, Mastic spa, Bioten & πάρα πολλές ακόμα!

2) Bebe Mimi: Θα ήθελα να μάθω ποιά είναι τα αγαπημένα σου προϊόντα καθαρισμού για το πρόσωπο και το καλύτερο concealer για τους μαύρους κύκλους στα μάτια που έχεις χρησιμοποιήσει!

α) Loreal Paris Ideal Fresh(+ έχει όμορφη μυρουδιά, - όχι για αδιάβροχο μακιγιάζ)
b) Kleraderm Foaming Cleanser(+ καθαρίζει μέτρια & αδιάβροχο μακιγιάζ, -όχι & τόσο καλή μυρουδιά)
c) Beauty Formulas Cucumber Cleaner & Toner(ένα καλό καθαριστικό με ευχάριστη μυρουδιά)
d) Yes Pure Natural Soap(Καθαρίζει καλά, κλασική μυρουδιά σαπουνιού)
Θεωρώ καλά τα κονσίλερ της Seventeen! Επειδή εγώ δεν έχω μαύρους κύκλους χρησιμοποιώ της Manhattan τα οποία είναι υπερκαλυπτικά!

3) deppy: πως φτιάχνεις τα μαλλιά σου μπούκλες

Βάζω αφρό Garnier Fructis Style για μπούκλες από το βράδυ & τα μαζεύω σε 2 κεφτεδάκια στη κορυφή του κεφαλιού! Το πρωί τα αφήνω ελεύθερα & βουαλά! Άν βιάζομαι πάρα πολύ με ψαλίδι για μπούκλες ή με ισιοτικό!

4) es(Τζένη Παπαγεωργίου) Θα ήθελα να μου πείτε ποιο είναι το πιο καλυπτικό κονσίλερ? Ποια μάσκαρα θεωρείς καλύτερη?  Ποια υλικά σου αρέσει να χρησιμοποιείς?

Σίγουρα για μένα τα πιο καλυπτικά είναι της Manhattan! Δεν θα άλλαζα με τίποτα την Seventeen The stylist! Καοτσούκ-πλαστικό-ξύλο, είναι υποαλλεργικά & για όλες τις ηλικίες!

5) Evangelia Kollia: Θέλω να σε ρωτήσω ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο? Αγαπημένο σου ταξίδι;
Αγαπώ τρομερά όλα τα βιβλία του Πολυράκη! Είναι τόσο περιγραφικός που σε συγκλονίζει, όμως επειδή είμαι αλλοπρόσαλλος άνθρωπος έχω λατρέψει το "Αρχές της ψυχανάλυσης" του Φρόιντ! Αγαπώ την Κρήτη, την Μάνη, τα Γιάννενα & την Αιδηψό!

6) Fotini Xanthopoulou: Ποια είναι για εσένα η τοπ εταιρεία για κρέμες προσώπου; Ποια είναι η αγαπημένη σου ελληνική εταιρεία καλλυντικών; Πόσα χρόνια ασχολείσαι με το κόσμημα;

Μέχρι στιγμής έχω ενθουσιαστεί κατά σειρά με τις Kleraderm, Scrum, Lavera! Χμ δεν θα έλεγα πως έχω αγαπημένη γιατί τα καλλυντικά μου είναι αγορασμένα μετά απο ψάξιμο για συγκεκριμένα πράγματα, πχ ψάχνω ποιες εταιρίες έχουν αυτό που ψάχνω, δοκιμάζω & στο τέλος παίρνω αυτό που με κάλυψε! Δεν λέω ααα αυτό είναι Dior είναι καλό & όλα τα άλλα φτού κακά! :D Εντατικά ασχολούμαι 2 χρόνια, ξύπνησα ένα πρωί δεν είχα τι να κάνω & αποφάσισα να δημιουργήσω!

7) Giota Papadopoulou: Έχεις αγοράσει καλλυντικά μεσώ διαδικτύου?  Ποια μάσκαρα χρησιμοποιείς? Ποιο είναι το αγαπημένο σου Lip gloss? Ποιο χρώμα κραγιόν προτιμάς?

Αν είχα pay pal θα αγόραζα, αλλά δεν έχω! Seventeen The Stylist(την αγαπώ), Essence Maximum Definition(για πρωί κυρίως), Oriflame 2FX(για τα λεφτά της καλή), Radiant Maxi Volume(αυτή στεγνώνει γρήγορα & δεν αξίζει)! Αγαπώ της Maybelline Color Sensational Cream Gloss, Oriflame Eternal Gloss & Oriflame Glazewear Intense (μεγαλώνουν τα χείλη)!

8) Ioanna pi: Πόσο συχνά βάφεσαι και ποια καλλυντικά δεν αποχωρίζεσαι απο την καθημερινότητα σου? Είσαι ικανοποιημένη περισσότερο απο κάποιο καλλυντικό?

Βάφομαι όποτε μου κάνει κέφι & σίγουρα όχι κάθε μέρα! Δεν αποχωρίζομαι ΒΒ(Castalia ή Lavera) ή CC(Bioten) με SPF, μολύβι ματιών Seventeen Super Smooth Waterproof & Longstay σειρά, μάσκαρα αυτές που ανέφερα παραπάνω, lip balm απο Liposan, Mastic spa, Neutrogena!

9) Katerina11 & Κατερίνα Σώρρα: Ποιο είναι το αγαπημένο σου άρωμα?

Thierry Mugler Angel Star Eau De Parfum!

10) marina gm: Ποιος είναι ο αγαπημένος σου προορισμός για ταξίδι-εκδρομή?

Όπως είπα & πιο πάνω αγαπώ την Κρήτη, την Μάνη, τα Γιάννενα & την Αιδηψό! Θα μπορούσα να ζήσω σε κάποιο από αυτά άνετα!

11) Natasha K & Xristina Combra: Πιο είναι το αγαπημένο σου κραγιόν?

Τα 2 αγαπημένα μου κραγιόν για κάθε εποχή είναι Golder Rose No56(φούξια με μπλε υποτόνους) & Rilken Cromatics No314(το πιο λαμπερό μου κόκκινο)

12) simona: θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι καλύτερα να φοράμε κραγιόν ή Lip gloss στα smoky eyes?

Θα έλεγα ανάλογα το smoky καθώς πλέον γίνεται με όλα τα χρώματα! Lip gloss για κάτι πιο ελαφρύ τύπου πρωινό & κραγιόν για κάτι πιο έντονο βραδινό!

13) Stavroula: Προτιμάς ξένες ή ελληνικές εταιρείες καλλυντικών και ποια εταιρεία είναι η αγαπημένη σου?

Όπως έχω πει παραπάνω δεν έχω αγαπημένες εταιρίες! Για μένα το προϊόν πάει ανάλογα τις ανάγκες που έχω εκείνη την περίοδο! Κάνω μια έρευνα αγοράς & αγοράζω αυτό που πλησιάζει στις ανάγκες μου ανεξαρτήτου μάρκας! Σαφώς πρώτα αναζητώ αν υπάρχει κάτι στην Ελληνική αγορά & μετά τα ξένα όμως αν δεν βρώ κάτι ανάλογο δεν περιορίζομαι!

14) Xrisa Vasiliou: Αγαπημένα προϊόντα για τα μαλλιά;

Χρησιμοποιώ σπάνια γιαυτό έχω & ελάχιστα! Ρίχνω όλο το βάρος στις κρέμες μαλλιών γιατί λούζομαι 2 φορές την εβδομάδα λόγο τριχόπτωσης & οι ανάγκες μου είναι πολλές! Χρησιμοποιώ άλλη κάθε φορά αλλά 2 αγαπημένες ήταν της Pantene & Gliss! Wellaflex λακ & Garnier αφρό για τις σπάνιες φορές που χρησιμοποιώ!!!

15) xrysave & Χρυσα Βεϊζη: Εγώ θέλω να μου πεις την αγαπημένη σου αντηλιακή κρέμα.

Για το πρόσωπο Castalia, Carroten, Lavera! Για το σώμα Ambre Solaire της Garnier & Hawaiian Tropic!!!

16) Ζωή Χασιώτη: Ποια είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιείς καθημερινά και δεν θα τα άλλαζες με τίποτα;


17) Σέβη Ν.: Ποια είναι η αγαπημένη σου κρέμα χεριών ?

Ventus με εκχύλισμα Αλόης!

18) ΧΑΡΑ ΡΟΥΣΣΗ: Θα ήθελα να μου  πειs  ποια είναι η αγαπημένη σου μάσκαρα?

Seventeen The Stylist!

19) ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ: Θα ήθελα να μου πειs ποια είναι η αγαπημένη σου σκιά ματιών & πούδρα ?

Μάλλον αυτή η απάντηση δεν θα είναι η αναμενόμενη!!! Οποιαδήποτε λευκή σκιά! Γιατί λευκή??? Γιατί μπαίνει σαν βάση σε οτιδήποτε θες να βάλεις απο πάνω!!! Πούδρα από Manhattan ή Seventeen!

Σας ευχαριστώ για τις ερωτήσεις σας! Ομολογουμένως ήταν πολύ απολαυστική στιγμή η διαδικασία απαντήσεων! Περιμένω τα σχόλια σας!!! Ρένα!

4 σχόλια:

  1. Thn Lavera thn akouw poly syxna teleytaia, prepei na ta dokimasw.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμέ να την δοκιμάσεις! Τα μόνα που δεν μου έκατσαν καλά απο Lavera ήταν η κρέμα απο τη σειρά με το Τριαντάφυλλο κ το υγρό κονσίλερ που για κάποιο λόγο μου μετατρέπεται σε σκόνη στο τέλος!

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστούμε Ρενάτα μου για τις ωραίες σου απαντήσεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...