Τρίτη, 26 Νοεμβρίου 2013

The Unpaixtable Blogger Award!!!



Ένα υπέροχο βραβείο έρχεται σήμερα από το πανέμορφο νεοφερμένο blog crazyjazzytips4everything & την Γιασεμή!!! Ευχαριστώ που με τίμησες! ♥

Εδώ είναι οι κανόνες του βραβείου. . .

1.Αναφέρεις απο ποιον πήρες το βραβείο & ποιο είναι το Blog & το link του!

2.Απαντάς σε όλες τις ερωτήσεις. . . αν σε ξέρουν & απαντήσεις ψέμα σε πιάσαμε!

3.Οι 6 πρώτες ερωτήσεις είναι οι ίδιες για όλους ενώ την έβδομη την σκαρφίζεσαι & την βάζεις στον επόμενο. . .

4.Προτείνεις 5 blogs να λάβουν το βραβείο & βάζεις το link για το blog τους!

5.Και μη ξεχνάς! Κάτω απο την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε σύνδεσμο προς την ανάρτηση
(http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award)
& όταν το κάνεις βάλε μια φωνή στο all4blogs για να σε προσθέσει στη λίστα με τους συμμετέχοντες.

Για να δούμε λοιπόν τις ερωτήσεις!

1. Intro (Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)

Είμαι η Ρένα από Περιστέρι η αλλιώς Πιτσούνι City, είμαι Αιγόκερος με ωροσκόπο Κριό & φιλοξενούμε από τον Blogger!

2. Ποιο είναι το moto του Blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!

"Η ομορφιά είναι δική σου επιλογή!" Το στηρίζω & το πιστεύω!

3. Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;

Χμ. . . Θα έλεγα κυνηγητό! Όλες τρέχουμε σαν τρελές να προλάβουμε τα τεκταινόμενα!

4. Όταν γίνω διάσημος blogger θα. . .(συμπλήρωσε την φράση)

. . .μείνω ακριβώς όπως είμαι! 

5. Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.

6. Ποια κατηγορία ιστολογιών, θα ήθελες να αφανίσεις από την blog- όσφαιρα & γιατί;

Καμία. . . Θεωρώ πως για να γίνει μια ανάρτηση κάτι έχει να σου προσφέρει!

7. Η ερώτηση της Γιασεμή!

Ναυαγείτε σε ένα έρημο νησί με τον Marianno di Vaio. Είστε όμως παντρεμένες. Αυτός σας φλερτάρει ελεεινά. Θα ενδώσετε ναι ή όχι;

ΌΧΙ! Είμαι προγραμματισμένη να μην μου κάνει κούκου με άλλον άντρα εκτός απο τον δικό μου!

Κ τώρα τα 5 blogs που θα απονείμω το βραβείο είναι: 



Pretty Little Things

Beauty & the food beast

♥elena's finds....♥

& πάλι ευχαριστώ & τα λέμε σύντομα! ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...