Κυριακή, 23 Φεβρουαρίου 2014

Νέα & προτεραιότητες. . .

Κ βλέπεις τους μήνες να περνάνε. . . Κ λες, μα που είναι??? Τόσα μας έχει υποσχεθεί ότι θα κάνει. . . Κ θα τα κάνει. . . Καλή σας μέρα λοιπόν. . . Εδώ & 2 μήνες απέχω λόγο υποχρεώσεων αλλά δεν έχω επαναπαυθεί, ούτε έχω ξεχάσει κανέναν, ούτε θα σας αφήσω με απορίες. . . Η νέα χρονιά μπήκε με το δεξί & ελπίζω να συνεχίσει την πορεία της. . . Έχω πιάσει δουλειά & έκανα εκπαίδευση με αποτέλεσμα να προτιμώ να αφοσιωθώ στο διάβασμα & όχι σε οτιδήποτε άλλο. . . όμως. . . Αναβαθμίζω τον υπολογιστή μου, πήρα είδη καινούρια κάρτα στην φωτογραφική, θα πάρω μπαταρία, τρίποδο & φτιάχνω & τον φωτισμό μου έτσι ώστε ο καινούριος μήνας που μας έρχεται να φέρει πολύ καλύτερη ποιότητα στο blog αλλά & στο youtube. . . Όλο αυτό τον καιρό γύρισα πολλά βιντεάκια & ακόμα περισσότερα ποστ όμως κανένα δεν με κάλυπτε & έτσι αποφάσισα να κάνω λίγο υπομονή!!! Σύντομα θα είμαι πίσω. . . Α ξέχασα. . . Έρχεται & ένα μεγααάλο giveaway οπότε απο κάτω θέλω να μου γράψετε συγκεκριμένα τι θα ήθελε η κάθε μία(ή & ένας για την σύντροφο του) σαν δώρο(μέχρι 2 επιλογές) & ένα απο τα επικρατέστερα θα μπει στη κλήρωση. . . 

Να τονίσω κάτι γιατί βλέπω κάτι τον τελευταίο καιρό που με έχει εξοργίσει. . . Τους διαγωνισμούς μου τους κάνω για τους ανθρώπους που με αγαπούν & με στηρίζουν, τους οποίους τους γνωρίζω έναν προς ένα, γιατί όπως σας έχω ξαναπεί δεν έκανα το blog απλά για να το κάνω. . . Είναι κομμάτι μου & βλέπω καθημερινά την κίνηση του & τους ανθρώπους που είναι δίπλα μου. . . Αν λοιπόν είσαι ένας ή μία giveaway maniac & δεν υπάρχεις παρά μόνο στα giveaway του blog μην περιμένεις να κερδίσεις ποτέ!!! Θεωρώ πως δίνω πολλές επιλογές για να πάρετε μέρος, όποιος τα θεωρεί πολλά δεν έχει κανένα λόγο να παίρνει μέρος. . . τα αγοράζω με δικά μου χρήματα ή συνεργάζομαι με ανθρώπους για να σας ευχαριστώ & όχι για να ακούω τα παράπονα για πολλά βήματα ή μικρό δώρο!!! Περιμένω τα νέα σας!!! Μουάτς!!!

10 σχόλια:

  1. συμφωνώ μαζί σου απόλυτα ειδικά στα τελευταία που είπες!!! Σ' αγαπώ απλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ γω σ'αγαπώ μαναράκι!!! Να είσαι καλά!!! <3

      Διαγραφή
  2. Πραγματικα αν σου κανουν παραπονα για τα δωρα ειναι απαραδεχτες...βλεπω κοπελες που ζουν μονο για τους διαγωνισμους....τετοιες συμπεριφορες πρεπει να καταδικαζονται απο ολες μας..welcome back

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά κάνουν & δεν είμαι η μόνη. . . Κ γω παίρνω μέρος σε διαγωνισμούς αλλά ακολουθώ όλα τα blog που παίρνω μέρος πριν καν ζητηθούν σας βήματα σε κάποιο διαγωνισμό & σέβομαι τον κόπο του άλλου! Αν κάτι δεν μου αρέσει για κάποιο λόγο το προσπερνώ γιατί δεν μπορεί όλοι να έχουμε τα ίδια γούστα! Από εκεί & πέρα όσοι σέβονται & εκτιμούν τις ώρες που αφιερώνω εδώ φαίνονται κ το ανταποδίδω. . . <3

      Διαγραφή
  3. Κοριτσαρα μου μας ελειψες. Καλως μας ηρθες παλι λοιπον κα μην δινεις σημασια σε μικροτητες. Πολλα φιλια και χαιρομαι που το 2014 μπηκε τοοοοοοσο δυναμικα για εσενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καρδούλα μου!!! Να είσαι πάντα καλά με αγάπη & υγεία σε σένα & την οικογένεια σου!!! Κ μένα μου λείψατε!!! <3

      Διαγραφή
  4. Πρέπει να αγνοούμε τους γρουσούζηδες, συμφεροντολόγους και μοχθηρούς ανθρώπους και να συναναστρεφόμαστε όσους έχουν θετική σκέψη και είναι καλοπροαίρετοι. Εύχομαι το 2014 στην πορεία να σου πάει ακόμα καλύτερα, είσαι μια γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!! Να είσαι πάντα καλά!!! <3

      Διαγραφή
  5. Έλα βρε συ! Και έλεγα που χάθηκες!
    Πόσο μα πόσο χάρηκα με τα νέα σου!
    Σου εύχομαι όλα να σου πηγαίνουν δεξιά!
    Κια όσα για τα παράπονα... μην σκας!
    Φιλιά πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά ομορφούλα μου!!! Εύχομαι & για σένα όλα να πηγαίνουν κατ ευχήν. . . Να είσαι πάντα καλά & θα κανονίσουμε & απο κοντά σύντομα! Σε έχω στο μυαλό μου αυτές τις μέρες!!! Μουτς μουτς!!!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...