Κυριακή, 13 Απριλίου 2014

Επετειακό Giveaway!!! Δύο χρόνια όμορφες μαζί!!!

Άλλος ένας χρόνος μαζί!!! Για να σας ευχαριστήσω αυτή την χρονιά επέλεξα δώρα που δεν τα βρίσκουμε στην Ελλάδα κυρίως & τα μεταφορικά είναι πάρα πολλά για να μπεις στη διαδικασία να τα παραγγείλεις απο έξω!!! Θα υπάρξουν 3 τυχερές ακόλουθες μου οι οποίες παρακολουθούν το blog & μαζί καταφέραμε να φτάσουμε αυτά τα νούμερα πέρα απο κάθε μου προσδοκία!!!

462 άτομα μέσω GFC
741 άτομα μέσω Facebook
332 άτομα μέσω Twitter
323 άτομα μέσω Bloglovin
382 άτομα μέσω Instagram
77644 άτομα έχουν περάσει απο το blog μου έστω & 1 φορά!!!

Σας ευχαριστώ όλους & έναν έναν ξεχωριστά!!!

Οι νικητές θα κερδίσουν κατά σειρά:
*** *** ***
Νο1:
(1) BH Cosmetics San Francisco Palette Special Edition

(2) Essence Get Big Lashes Waterproof Mascara

(3) BH Cosmetics Daisy Blush Duo

(4) BH Cosmetics Creme Luxe Lipstick Pop Cultured

(5) Lovie Nail Polish Long Lasting No114A
*** *** ***
Νο2:
(1) BH Cosmetics San Francisco Palette Special Edition

(2) Essence Get Big Lashes Waterproof Mascara

(3) BH Cosmetics Daisy Blush Duo

(4) Essence Lipstick No09 Wear Berries
*** *** ***
Νο3:
(1) Glamorous 5 Eye Shadow Set No2

(2) Essence Stay No Matter What Waterproof Eyeliner Pen No1 Midnight Black

(3) Lovie Nail Polish Long Lasting No142

Για να είναι έγκυρες οι συμμετοχές οι απαντήσεις πρέπει να γίνουν μέσα στον πίνακα!!! Όσα περισσότερα τόσο μεγαλύτερες οι πιθανότητες να κερδίσετε!!!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ SHARE & TWEET  ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ!

Το giveaway κλείνει στις 01 Ιουνίου 2014 & τα αποτελέσματα θα αναρτηθούν εντός 2 ημερών!

Οι νικητές θα είναι 3 & θα έχουν 48 ώρες στη διάθεση τους να απαντήσουν εναλλακτικά θα γίνει νέα κλήρωση!!!

Το δώρο θα σταλεί με απλό ταχυδρομείο χωρίς επιβάρυνση του παραλήπτη, απο την στιγμή που θα φύγει απο τα χέρια μου δεν έχω καμία ευθύνη για το αν θα φτάσει στα χέρια σας ή όχι & σε τι κατάσταση!!! Αν ο παραλήπτης θελήσει άλλο τρόπο αποστολής θα επιβαρυνθεί τα έξοδα!!! Ευχαριστώ πολύ!!!

Καλή τύχη σε όλους & όλες!!!
====================================
Ο διαγωνισμός γίνεται για διαφημιστικούς λόγους & για προώθηση του blog & της σελίδας!
***Τα δώρα είναι αγορασμένα με δικά μου χρήματα απο εταιρίες που έχω δοκιμάσει & ήθελα κάποιες απο εσάς να έχουν την ευκαιρία να τα δοκιμάσουν!!!
Το Facebook & οι εταιρίες δεν έχουν καμία σχέση με το διαγωνισμό!
====================================
Θα ήθελα να ενημερώσω όλους όσους μας προβάλουν απο την σελίδα τους πως θα έχουν μια θέση στους χορηγούς του εκάστοτε διαγωνισμού που προβάλουν!

Καλή σας μέρα! Ρένα!

85 σχόλια:

  1. EYXARISTOYME POLU GIA TO DIAGWNISMO OLA EINAI YPEROXA...SYNEXISTE THN KALH DOYLEIA...H ALHTHEIA EINAI PWS TA REVIEW EINAI POLU VOHTHITIKA!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά στο blog σου!!Πολύ ωραία δώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ωραιο το blog αλλα ειλικρινα θα θελα παρα πολυ να σταματησουν καποια στιγμη να βαζουν στους ορους το instagram δεν εχουμε ολοι smartphone

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα & ευχαριστώ. . . Το έχω πει ξανά & το ξαναλέω λοιπόν. . . Όπως εσύ δεν έχεις Instagram έτσι & κάποιοι άλλοι δεν έχουν Facebook, Twitter, Youtube. . . κτλ. . . Στους διαγωνισμούς μου δίνω την δυνατότητα σε όλους να έχουν μια ευκαιρία. . . Από εκεί & πέρα όσα περισσότερα, τόσες περισσότερες συμμετοχές. . . Να είσαι καλά. . .

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία δωράκια!! Καλή επιτυχία σε όλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά και καλά!Εγω προτιμώ τα reviews!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ολα ειναι superrrrrrrrrrrrrrr likeeeeeeeeeee <3 :D <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο το blog σου!να τους χιλιασεις τους followers σου!μου αρεσουν τα reviews απο νεα προιοντα!
    fb:Flora Ger

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. anything to do with nails and im a very happy bunny!!!
    Thank you for the giveaway!
    Claire
    http://pennyorthemuk.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρεύω τα hauls! Είναι πολύ απολαυστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΓΩ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΙ ΑΛΛΟ ΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΑΔΩΝ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ειμαι ευχαρθιστημενη με ολα πραγματικαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταρχήν να τα εκατοστήσεις, σου εύχομαι πολλές επιτυχίες και χιλιάδες followers! Μου αρέσουν ιδιαιτέρως τα reviews!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κοριτσακι μου σου ευχομαι το blog σου να τα εκατοστησει και να συνεχισεις ετσι να μας ενημερωνεις. Δεν νοιωθω να μου λειπει κατι. Πολλα φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά!!
    θα θελα να δω περισσοτερες τασεις της εποχης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ!ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΑ REVIEWS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χρόνια πολλά, μου αρεσει που είστε ενημερωμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να τα χιλιάσεις και σου εύχομαι πολλούς ακόμα followers! Αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι οι παρουσιάσεις νέων προϊόντων.Με έχουν βοηθήσει πολύ στο να αγοράσω κάτι ή όχι.Θα ήθελα ακόμα να δω τις προτάσεις σας και σε οικονομικά ρούχα!Καλό Πάσχα εύχομαι και πολλές επιτυχίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά για το blog σου να έχεις πάντα επιτυχίες !! Θα μου άρεσε πολυ να μας έκανες review για προιόντα καθαρισμού! αν και όλα ειναι πολύ ωραια τα θεματά σου!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εύχομαι ολόψυχα ότι καλύτερο..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά και για το blog αλλά και για το Πάσχα! Μου αρέσουν πολύ τα reviews σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. σου ευχομαι το blog σου να τα εκατοστησει.Μου αρέσουν τα reviews!Καλό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οτι βαζεις ειναι ωραίο , μου αρέσουν και μενα πολύ τα reviews

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια Πολλά στο πανέμορφο blog σου φιλενάδα! Μόνο τα καλύτερα σου εύχομαι, το ξέρεις! Και έχω λατρέψει τα πάντα σε ό,τι ανεβάζεις! Ευχαριστούεμ για τα υπέροχα δώρα! Καλό Πάσχα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σε ευχαριστούμε πολύ για τα όμορφα δωράκια!!Χρόνια πολλά στο Blog!!Καλό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά για το blog σου! Μου αρέσουν πολύ τα reviews.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑ!!!!ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ REVIEWS ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΑΥΡΙΣΜΑ!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. όλα είναι τέλεια!Σε ευχαριστούμε πολύ και χρόνια πολλά!!Μου αρέσουν πολύ τα reviews

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια Πολλά στο υπέροχο blog σου!!!!
    Μου αρέσουν πολύ τα reviews!!
    gfc:Σταυρούλα
    email:stavroula211977@yahoo.gr
    bloglovin & youtube:stavroula211977
    fb:Stavroula Douvropoulou
    twitter:@stavroula_douv

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια πολλά στο blog σου .Πολύ ωραίος διαγωνισμός !Μ αρέσουν πολύ τα review .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρονια πολλα !!!!! Μου αρεσουν τα rewiews και haul post!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ ΣΟΥ !! ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ reviews. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αγαπώ πολύ τα reviews!
    fb: Στέλλα Πετρίδου
    gfc: Stella Petridou
    youtube: Stella Petridou
    twitter: Στέλλα Πετρίδου
    bloglovin: Στέλλα Πετρίδου
    email: stelapetridou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Eυχαριστούμε για τα δωράκια! Μου αρέσουν τα reviews για καλλυντικά. Επίσης θα προτιμούσα αφιερώματα σε οργανικά - φυτικά καλλυντικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. υπεροχα δωρα!συνεχισε ετσι με υπεροχα post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. euxaristoume polu!!!!!!!! ola teleia einai!!! tha hthela polu na ta kerdisw!!!!!
    facebook Tzina Nikitaki
    google Tzina Nikitaki
    bloglovin Tzina Nikitaki
    email metalikatzina@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου! Υπέροχα τα δώρα! Ευχαριστούμε!
    Μου αρέσει όταν ανα φέρεις πιο προσωπικά πράγματα, όπως η ανάρτηση για τα μαλλιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. αγαπω τα reviews!Θα ηθελα να δω haul posts :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τα REVIEWS για καλλυντικά και θα ήθελα κριτική για ελληνικές εταιρείες με χειροποίητα καλλυντικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χρονια πολλα στο blog σου!
    Ευχαριστουμε για τα ομορφα δωρακια!
    Θα ηθελα περισσοτερα reviews!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πάντα επιτυχίες στο blog σου εύχομαι :)
    Αγαπώ πολύ τα reviews, γιατί το βρίσκω πολύ χρήσιμα, ώστε να κάνουμε σωστές επιλογές και να αξιοποιούμε τα χρήματά μας!
    Ευχαριστούμε πολύ για δώρα κ καλή επιτυχία σε όλες μας!

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Para poli wraios diagwnismos !!!!
    Ta agaphmena mou einai ta review!!!!kai 8a h8ela haul na vlepw!!!! :)
    kalh epityxeia se olles!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο SaveAndWin.GREECE, δείτε τον εδώ: http://www.saveandwin.gr/LvJUG

    Καλή Επιτυχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χρόνια πολλά στο όμορφο blog σου!!!! Πολύ ωραία δώρα!!! Ευχαριστούμε!!!
    Μου αρέσουνε πολύ τα review που μας ενημερώνεις για καινούρια προϊόντα!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εγω προτιμω τα hauls. ωραιο giveaway ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χρόνια πολλά,ευχαριστούμε, μου αρέσουν τα hauls!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τέλεια δώρα...τρελαίνομαι για reviews!!!!!!!!!!!!Ευχαριστούμε!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. teleia dwra!!!keep walking kai kali mas epitixia!!
    fb name eirini pappa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. χρονια πολλα...!!!!!πολλους και καλους μπλογκοφιλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Χρόνια Πολλά δημιουργικά και πολύχρωμα, αυτό που θα θελα ίσως να βλέπω ακόμη περισσότερο είναι τα video's με empties. Σε ευχαριστούμε για την ευκαιρία του διαγωνισμού και των υπέροχων δώρων. Να είσαι πάντα καλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χρόνια πολά.Λατρεύω τα θέματα περιποίησης μαλλιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Να τα χίλια σεις μου αρέσουν πολυ τα reviews

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ BLOG!ΘΑ ΗΘΕΛΑ REVIEWS ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ DIY!HAPPY BIRTHDAY!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χρόνια πολλά στο blog σου!!!
    Με αρέσουν τα Hauls και Reviews!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. χρονια πολλα! ολα τα θεματα ομορφιας μου αρεσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Μου αρέσουν πολύ τα reviews haul empties γιατί μαθαίνω πληροφορίες για νέα προϊόντα και σχηματίζω γνώμη πριν αποφασίσω να το αγοράσω. Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...