Σάββατο, 28 Φεβρουαρίου 2015

Giveaway με δώρο elf Blush & Bronzer & Seventeen Extra Sparkle Shadow 03!!!

Γιορτάζω & φυσικά δεν θα μπορούσα να σας αφήσω εκτός καθώς εσείς είστε ο λόγος!!! Ξεπεράσαμε τα 1.000 άτομα στο facebook καιιι. . .
 Τις 100.000 προβολές στο blog & πως αλλιώς θα μπορούσα να σας ευχαριστήσω πέρα απο έναν όμορφο διαγωνισμό μόνο για εσάς, δίνοντας πίσω λίγο απο την αγάπη σας!!! 
 Σε αυτή μου την χαρά θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την φίλη μου Βέρα που έφτιαξε τις μακέτες ειδικά για να γιορτάσουμε αυτή την μεγάλη τιμή!!!
Το δώρο λοιπόν για 1 τυχερή θα είναι 1 elf Blush & Bronzer με Kabuki & 1 Seventeen Extra Sparkle Shadow 03!!!
Για να πάρετε μέρος στο giveaway θα πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα που θα βρείτε στο πίνακα παρακάτω!

Για να είναι έγκυρες οι συμμετοχές οι απαντήσεις πρέπει να γίνουν μέσα στον πίνακα!!! Ο καθένας μπορεί να συμπληρώσει περισσότερες συμμετοχές συλλέγοντας πόντους για κάθε μία συμμετοχή!!! Απλά όσα περισσότερα τόσο μεγαλύτερες οι πιθανότητες να κερδίσετε!!!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ SHARE ΣΤΟ FB ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ!

Το giveaway κλείνει στις 29 Μαρτίου 2015!
Ο νικητής θα είναι ένας-μία!!!
Ευχαριστώ πολύ!!!
Καλή τύχη σε όλους & όλες!!!
====================================
Ο διαγωνισμός γίνεται για διαφημιστικούς λόγους & για προώθηση του blog!
***Το δώρο είναι αγορασμένο με δικά μου χρήματα!!!
Το Facebook & οι λοιπές εταιρίες δεν έχουν καμία σχέση με το διαγωνισμό!
====================================
Θα θέλαμε να ενημερώσουμε όλους όσους μας προβάλουν απο την σελίδα τους πως θα έχουν μια θέση στους χορηγούς του εκάστοτε διαγωνισμού που προβάλουν!
Καλή σας μέρα! 

28 σχόλια:

  1. Και εις ανώτερα κούκλα μου!Αγαπημένο περιοδικό το Mirror.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια βρε Ρενάτα μου! Το αξίζεις!
    Σ' ευχαριστούεμ για τα τέλεια δώρα! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα επιτυχίες!Αγαπημένο περιοδικό...δεν ξέρω..πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπημένο μου βιβλίο Brida του Paulo Coelho,και περιοδικό το Vita και το shape!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αγαπημένο περιοδικό το glitter! ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βιβλια πολλα αλλα θα σου γραψω την αγαπημενη μου συγκραφεα που ειναι η Δημουλιδου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσει το περιοδικό Φόρμα! Κατά λάθος έβαλα ανάποδα στη φόρμα το λινκ της κοινοποίησης στο fb και του σχολίου στο youtube! Δε βλέπω να μπορώ να κάνω edit!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου αρέσει το βιβλίο που διαβάζω τώρα, "Ο δήμιος του έρωτα" του Γιάλομ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπημένο περιοδικό η Νέμεσις... ευχαριστούμε για τα δώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. se euxaristoume gia to wraio dwraki :D.....agaphmeno periodiko to cosmopolitan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Του Leo Buscaglia " Να ζεις, ν' αγαπάς και να μαθαίνεις " είναι υπέροχο και όσες φορές και να το διαβάσω δεν το χορταίνω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γρήγορα και στα 5000 μέλη σου εύχομαι. Αγαπημένο βιβλίο (ένα από τα πολλά που μου αρέσουν δηλαδή) "Ότι αγαπώ είναι δικό σου" του Καλπούζου. Περιοδικό Shape. Ευχαριστούμε για το δώρο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ευχαριστούμε!μου αρεσει το marie claire!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπημένο βιβλίο είναι "Οι Άθλιοι" του Βίκτωρ Ουγκό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το αγαπημένο μου βιβλίο είναι τα ψάθινα καπέλα της Μαργαρίτας Λυμπεράκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Tέλεια παλιότερα έπερνα το cosmopolitan τωρα προτειμώ να διαβάζω κανένα βιβλίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστούμε πολύ για τα δωράκια!!!Αγαπημένο περιοδικό το Cosmopolitan και αγαπημένο βιβλίο ''Ο Ιούδας φιλούσε υπέροχα''...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχαριστουμε για τα δωρακια! Αγαπημενο περιοδικο το vita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Teleios diagwnismos eyxaristoyme poly, agaphmeno periodiko to cosmopolitan fysika :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ που επισκεφθήκατε την σελίδα μου! Όλα τα σχόλια είναι καλοδεχούμενα!!! Να είστε πάντα καλά & μην ξεχνάτε!!! Η ομορφιά είναι δική μας επιλογή!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...